Beantwoord

Bankaarten

  • 12 March 2020
  • 1 reactie
  • 336 Bekeken

Ik heb 2 VISA kaarten en2 bankkaarten. Ik probeerde net iets te betalen en terminal zei, verkeerde pincode. Ik dacht oei verkeerde toets. Dus opnieuw. En zelfde resultaat. Dus nog 1 keer. En weer fout en ja geblokkeerd. Wat nu. Andere kaart, zelfde probleem. Dit is niet mogelijk. Terug met andere kaart ook drie foute pincode en weet 200% dat deze correct zijn. Derde kaart zelfde. Niet mogelijk!!! Ik met de vierde kaart naar een automaat en ga 1 poging ondernemen. Boodschap, verkeerde code. Dus stoppen maar. Hoe kan dit. Pincodes van alle kaarten zijn zogezegd fout. En weet zeker dat ik de juiste heb, ben niet gek. Weet iemand hoe dit komt? 
alvast bedankt om jullie respons. 

icon

Beste antwoord van YannickB 12 March 2020, 08:25

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7

Hallo Hans,

We kregen tot nu toe geen andere meldingen door, maar ik blijf het alvast voor je opvolgen.

Voorlopig raad ik je aan om ons even te bellen op 02 762 60 00. Zo kunnen we je kaarten resetten en kunnen we ook meer gegevens van je pogingen opvragen.

Eens je kaarten gereset werden, dien je ze wel eenmaal aan een automaat van onze bank te gebruiken.

Reageer