Beantwoord

bankkaard geblokkeerd

  • 18 April 2023
  • 1 reactie
  • 94 Bekeken

Beste, 

ik zit momenteel in het buitenland voor lange tijd(buiten EU) 

ik heb per ongeluk 3x een foutieve pincode ingegeven, wat kan ik doen?? 

icon

Beste antwoord van Julie N 18 April 2023, 14:35

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 2

Hey @Anasspt

 

Wij kunnen jouw kaart resetten, zodat je terug de kaart kan gebruiken. Als iemand volmacht heeft op jouw rekening kan deze persoon hiervoor ook met ons contact opnemen via hun eigen bank gegevens

 

Je kan ons contacteren via de Easy Banking App.

  • Meld je aan. 
  • Kies onderaan in het menu voor ‘Communicatie’
  • Selecteer vervolgens ‘Easy Banking Center’ en nadien ‘Rekeningen en kaarten

 

Als je ooit al hebt aangemeld met ItsMe op onze website. Kan je langs daar ook altijd een beveiligde chat starten. Dit kan je doen door dus eerst aan te melden en dan onderaan te klikken op het vraagteken. 

 

Wij zijn telefonisch bereikbaar op weekdagen van 7u tot 22u en op zaterdag van 9u tot 17u. Via chat zijn wij bereikbaar van maandag tot zaterdag van 9u tot 17u. 

 

Ik wens jou nog een fijne reis verder!

 

Groetjes, 

Julie N 

 

Reageer