Beste,
ik zit momenteel in het buitenland voor lange tijd(buiten EU)
ik heb per ongeluk 3x een foutieve pincode ingegeven, wat kan ik doen??
Beste antwoord van Julie N
Bekijk origineelBeste,
ik zit momenteel in het buitenland voor lange tijd(buiten EU)
ik heb per ongeluk 3x een foutieve pincode ingegeven, wat kan ik doen??
Beste antwoord van Julie N
Bekijk origineelHey
Wij kunnen jouw kaart resetten, zodat je terug de kaart kan gebruiken. Als iemand volmacht heeft op jouw rekening kan deze persoon hiervoor ook met ons contact opnemen via hun eigen bank gegevens
Je kan ons contacteren via de Easy Banking App.
Als je ooit al hebt aangemeld met ItsMe op onze website. Kan je langs daar ook altijd een beveiligde chat starten. Dit kan je doen door dus eerst aan te melden en dan onderaan te klikken op het vraagteken.
Wij zijn telefonisch bereikbaar op weekdagen van 7u tot 22u en op zaterdag van 9u tot 17u. Via chat zijn wij bereikbaar van maandag tot zaterdag van 9u tot 17u.
Ik wens jou nog een fijne reis verder!
Groetjes,
Julie N
Vragen stellen, je mening delen of anderen helpen? Log nu in of maak hieronder eerst een account aan.
Nog geen profiel op deze Community? Registreer je via deze link. Nadien kan je zelf vragen stellen en antwoorden op berichten van anderen.
Voer je e-mailadres in. Je ontvangt van ons een e-mail met daarin een link om een nieuw wachtwoord te kiezen.