Beantwoord

bankkaart

  • 23 juli 2019
  • 5 reacties
  • 280 Bekeken

Mijn bankkaart wordt niet meer aanvaard in winkels. Wat is er fout ?
icon

Beste antwoord van Jeroen11 24 juli 2019, 10:20

Dag @medard,

Het klopt inderdaad wat @Alexander zegt! Er zijn meerdere mogelijkheden die de oorzaak kunnen zijn van het ongemak.

Je kan telefonisch contact met ons opnemen om de oorzaak op te sporen (tel:02 762 00). Hierna mag je kiezen of we de oorzaak telefonisch aanpakken of dat je langs het kantoor komt.

De kleinere kantoren werken inderdaad meer en meer op afspraak. Dit omdat we elke klant ook telefonisch van dienst kunnen zijn voor de zaken die aan het loket op te lossen zijn. De klant zal zich niet meer moeten verplaatsen! 😎

Groetjes,
Jeroen
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 5
Badge +3
Dat kan van alles zijn: bankkaart die geblokkeerd werd door de bank, defect aan de kaart, ontoereikend saldo, ...enz.
Indien defect dan moet je die kaart laten vervangen, indien ontoereikend saldo dan moet je voor voldoende provisie zorgen en anders de bank contacteren.
bedankt voor reactie. Ik kan alle betalingen doen via computer/smartphone maar niks met de kaart.Dus kaart defect zeker... In welk kantoor is er nog een natuurlijk persoon te contacteren zonder eerst een afspraak te maken. 't Wordt moeilijk.
Reputatie 2
Dag @medard,

Het klopt inderdaad wat @Alexander zegt! Er zijn meerdere mogelijkheden die de oorzaak kunnen zijn van het ongemak.

Je kan telefonisch contact met ons opnemen om de oorzaak op te sporen (tel:02 762 00). Hierna mag je kiezen of we de oorzaak telefonisch aanpakken of dat je langs het kantoor komt.

De kleinere kantoren werken inderdaad meer en meer op afspraak. Dit omdat we elke klant ook telefonisch van dienst kunnen zijn voor de zaken die aan het loket op te lossen zijn. De klant zal zich niet meer moeten verplaatsen! 😎

Groetjes,
Jeroen
Alles is intussen opgelost in het kantoor in Berlaar. Beste dank voor de kantoormedewerkers.Vlotte, vriendelijke en snelle tussenkomst . Heel fijn.
Reputatie 2
@medard

Super om te horen!
Als we je in de toekomst van dienst kunnen zijn dan horen we het graag!

Groetjes,
Jeroen

Reageer