Ik ben minderjarig en mijn bankkaart is vervallen sinds januari maar ik heb nog altijd geen nieuwe ontvangen. Zal ik een nieuwe krijgen of moet ik naar een kantoor gaan.
Beste antwoord van Karen
Bekijk origineelIk ben minderjarig en mijn bankkaart is vervallen sinds januari maar ik heb nog altijd geen nieuwe ontvangen. Zal ik een nieuwe krijgen of moet ik naar een kantoor gaan.
Beste antwoord van Karen
Bekijk origineelDag Umar,
In principe wordt de nieuwe kaart enkele maanden voor de vervaldatum van je huidige kaart opgestuurd. Mogelijks zal deze kaart verloren gegaan zijn met de post.
Een van je ouders kan best eens contact opnemen met het Easy Banking Centre op het nr. 02/762.60.00. Zo kunnen wij de kaart nakijken en indien nodig een nieuwe opsturen.
Via kantoor is dit natuurlijk ook mogelijk.
Fijne dag verder!
Vragen stellen, je mening delen of anderen helpen? Log nu in of maak hieronder eerst een account aan.
Nog geen profiel op deze Community? Registreer je via deze link. Nadien kan je zelf vragen stellen en antwoorden op berichten van anderen.
Voer je e-mailadres in. Je ontvangt van ons een e-mail met daarin een link om een nieuw wachtwoord te kiezen.