bankkaart

  • 13 June 2020
  • 1 reactie
  • 260 Bekeken

  • Avonturier - Niveau 1
  • 11 reacties

Ik heb half mei geld gestort gekregen op mijn rekening en sindsdien is mijn kaart geblokkeerd,  , ik bel naar kantoor en ze gingen mail sturen naar Brussel wat er gaande is en mij terug bellen , niks gehoord,  ik bel zelf naar Brussel heb meneer aan de lijn en leg uit wat er gaande is en die legt gewoon telefoon neer , na een paar dagen bel ik terug naar Brussel en een vrouw aan de telefoon en zij legt uit er fissing is gebeurd met die rekening en daarom geblokkeerd,  ze gingen onderzoeken wat er gaande is en mij terug bellen,  ik wacht nu zeker al 1 maand en er gebeurt niks maar toch kan ik aan mijn geld niet aan , ik ben invalide persoon maar de medicijnen kan ik niet gaan halen want kaart is geblokkeerd,  hoelang nog weten ze niet , straf in deze tijd ze u zonder geld zetten , er komt geld op maar iets doen kun je niet?


1 reactie

Reputatie 7

Hallo Knuffu,

Het spijt me om te horen dat je je in zo’n moeilijke situatie bevindt.

Ik kan je jammer genoeg via deze site enkel aanraden om via ons Easy Banking Centre meer info over de situatie te vragen, want ik heb zelf geen toegang tot jouw rekeningen en andere persoonlijke gegevens. Je kan mijn collega’s bereiken via het nummer 02 762 60 00.

Als je slachtoffer bent van phishing of een andere vorm van fraude, dan raad ik je ook aan om zo snel mogelijk aangifte te doen via de politie en ons een kopie van de PV te bezorgen. Dit zal ons interne onderzoek ook kunnen helpen.

Reageer