Beantwoord

Bankkaart

  • 22 January 2021
  • 2 reacties
  • 152 Bekeken

Beste

 

Onlangs is mijn bankkaart vervallen en gebruik ik nu de kaart die mij ooit eens is opgestuurd. Nu, ik heb deze nieuwe al meer dan een jaar omdat ik de andere nog kon gebruiken. Het enige verschil is dat deze contactloos kan betalen. Dus de kaartnummer is hetzelfde. Ik ben ook de brief die er bij kwam kwijt geraakt, maar als ik mij niet vergis moest ik enkel de kaart in een automaat steken om te activeren. Dat is mij gelukt vandaag. Nu probeerde ik met payconiq te betalen, maar er kwam op dat er een fout optrad, dat de bank dit geweigerd had en dat ik de bank moest contacteren. Kan het zijn dat ik te lang gewacht heb om deze kaart te gebruiken of iets verkeerd heb gedaan? 

 

Met vriendelijke groeten

icon

Beste antwoord van LienV 23 January 2021, 13:51

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge +3

Best de bank contacteren en van eerste keer een nieuwe bankkaart aanvragen.

Reputatie 1

Dag Wietse

 

Bedankt voor je bericht! Ik zou inderdaad, zoals Alexander ook voorstelt, contact met ons opnemen om dit te laten nakijken. Zo weet je meteen ook of je de juiste kaart aan het gebruiken bent. Het kan zijn dat je met het gebruiken van de nieuwe kaart, de oude kaart afgesloten hebt.

Het probleem met Payconiq kan dus wel gerelateerd zijn, maar hiervoor zal sowieso eerst een geldige kaart voor nodig zijn.

 

In ieder geval, contacteer ons even om dit na te gaan.

Groeten

 

LienV

Reageer