Beantwoord

bankkaart

  • 25 June 2022
  • 1 reactie
  • 287 Bekeken

geachte

ik kan niet meer met mijn bankkaart betalen en als ik mijn bankkaart ging kontroleren aan de automaat bij fortis bestaat mijn bankkaart niet meer,ik heb nochtans 2weken geleden nog betaald met mijn fortis kaart,kan je mij zeggen wat er is gebeurd met deze kaart

icon

Beste antwoord van JadieT 25 June 2022, 14:04

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 1

Beste @jozefvanloo 

Je geeft aan dat je geen betalingen meer kan uitvoeren met je debetkaart.

Start je debetkaart met 6703…? Vermoedelijk is deze afgesloten. Deze was gekoppeld aan het Maestro netwerk. Aangezien Maestro stopt met zijn diensten, hebben wij de overstap gedaan naar Visa Debit.

Heb jij onlangs een nieuwe Visa Debitkaart ontvangen? Het kaartnummer start met 48.

Indien jij deze kaart ontvangen hebt, dan dien je deze te gebruiken als je betaalkaart.

Heb je deze kaart niet ontvangen, dan raden wij je aan om telefonisch contact op te nemen met je kantoor of met het Easy Banking Centre.

Het Easy Banking Centre kan je bereiken door aan te melden in je Easy Banking App en onderaan op ‘communicatie’ te klikken. Kies dan verder voor ‘Easy Banking Centre’.

Kan je niet meer aamelden in je Easy Banking App? Bel dan naar 02 762 60 00 en voer je klantnummer en Easy Banking Phone code in.

Hopelijk hebben wij jou hiermee voldoende geinformeerd.

Ik wens je nog een fijne dag toe.

Mvg

JadieT

 

Reageer