Beantwoord

bankkaart

  • 17 May 2023
  • 1 reactie
  • 114 Bekeken

ik heb een nieuwe bankkaart gekregen maar als ik die in de bankautomaat steek dan werkt die niet

icon

Beste antwoord van LarsD 19 May 2023, 09:39

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4

Hallo, @michaell,

Bedankt voor je bericht.

Toen je de kaart had ontvangen zag je ergens op de kaart of bij de begeleidende brief een vermelding dat je de kaart nog moet activeren met een 11-cijferige startcode?

Wanneer je een nieuwe kaart met pincode per post ontvangt wordt dit geblokkeerd naar je opgestuurd.

Je hebt dan vooraf per sms een code gekregen waarmee je de kaart kan activeren. Indien je dit niet hebt gekregen dan kan je beveiligd bellen naar het Easy Banking Centre om de kaart te activeren. Je kan beveiligd bellen naar het Easy Banking Centre door aan te melden in Easy Banking App op telefoon en er te klikken op Communicatie.

Je kan bellen op werkdagen van 7u tot 22u en op zaterdag van 9u tot 17u.

 

Met vriendelijke groeten,

LarsD

Reageer