Beantwoord

Bankkaart geblokkeerd

  • 21 January 2022
  • 8 reacties
  • 481 Bekeken

Zonder verwittiging blokkeren jullie mijn bankkaart. Hierdoor kan ik 4 dagen niet aan mijn rekeningen. 

En volgens de klantendienst is dit normaal?!

Het was zeer aangenaam om in de winkel aan de kassa te staan zonder werkend betaalmiddel!!

Normale procedure zou zijn eerst nieuwe kaart opsturen, deze laten gebruiken en dan pas de oude desactiveren. 

icon

Beste antwoord van Shari V 24 January 2022, 12:32

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 3

Dag @Lieven78 

Onze oprechte excuses. We begrijpen dat het een vervelende situatie is.

We nemen de aanmerkingen mee naar de toekomst en gaan ermee aan de slag.

Spijtig genoeg zijn we nu al meer dan een week verder en nog steeds geen werkende bankkaart.

2 keer boodschappen in de winkel moeten laten staan. Service is nog nooit zo slecht geweest bij Paribas.

Reputatie 7

Dag Lieven, 

Het is inderdaad niet de bedoeling dat je zo lang zonder werkende kaart zit. Heb je ondertussen al contact gehad met ons Easy Banking Centre of met een kantoor en werd er een nieuwe debetkaart opgestuurd? Zo ja, heb je dan ook al een sms gekregen om een nieuwe pincode te kiezen?

Beste, 

Nieuwe kaart en code ontvangen.

Ze werkt voor geldafhalingen, maar niet in winkels. Op klantendienst vinden ze geen oplossing.

 

Mvg Lieven 

Reputatie 7

Kan je me zeggen in welke winkels je probeert te betalen? Probeer je contactloos te betalen of steek je de kaart in de betaalterminal?

In de supermarkt. Zowel contactloos als in de terminal werkt niet. De klantendienst ziet ook dat ze niet werkt, maar vindt geen oplossing. 

Reputatie 7

Bedankt. Ik stuur je nog een privébericht om wat meer gedetailleerde info te kunnen verzamelen.

Mijn bankkaart is geblokkeerd, kunnen jullie deze deblokkeren?

Reageer