Beantwoord

Bankkaart geblokkeerd

  • 7 February 2023
  • 3 reacties
  • 1089 Bekeken

  • Ontdekker - Niveau 1
  • 2 reacties

Hallo, mijn vriendin haar bankkaart is geblokkeerd na 5 foute pogingen om in te loggen bij PC banking. Ze kan met al die digitale toepassingen niet zo goed overweg. Ik probeer jullie te bellen maar de wachttijden zijn veel te lang. Anders gezegd via de telefoon zijn jullie niet bereikbaar. Wat moeten we nu doen?

icon

Beste antwoord van LarsD 7 February 2023, 16:36

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 4

Hallo, @JoVR,

Bedankt voor je bericht. Onze excuses alvast voor de lange wachttijd aan de telefoon.

Heb je eventueel volmacht op haar rekening(en)? Zo ja, dan kan jij wel in je eigen profiel in Easy Banking Web een beveiligd chatgesprek opstarten met een adviseur. Op die manier kan dan ook haar kaart gedeblokkeerd worden. 

Andere opties zijn later telefonisch contact proberen te nemen: het Easy Banking Centre is op werkdagen open tot 22u. Anderzijds kan er ook tijdens kantooruren (9u tot 17u) langs gegaan worden in één van onze kantoren.

De kaart is enkel geblokkeerd voor gebruik van Easy Banking. Betalen bij handelaars, geld afhalen of storten moet nog steeds mogelijk zijn met de kaart.

Met vriendelijke groeten,

LarsD

Mijn Debet kaart is geblokkeerd staat zo vermeld in de app en heb hier zelf niets aan gedaan.
Heb deze al wel een hele tijd niet gebruikt.
Maar dat is toch niet de bedoeling me dunkt.
Ik kan hierdoor dus ook niet inloggen op onlinebanking, en als ik de privilege telefoonnummer bel krijg ik als antwoord dat ze enkel in standby zijn en me niet kunnen helpen en dat ik morgen - maandag - moet terugbellen.
Ik kan dus niets meer checken en heb dringende info nodig aangaande bepaalde zaken.
Verder wil ik zeggen dat de app precies nog gebruiksonvriendelijker is geworden.
Enfin zal dan morgen maar weer terug een poging wagen om deze te laten deblokkeren :-/

Reputatie 4

Hallo @Kaatje1974,

Alvast onze excuses voor het ongemak.

Mogelijk was je kaart dan geblokkeerd door 5 keer een foute M1/M2 e-handtekening te geven? Dit is namelijk wat je moet ingeven wanneer je een transactie wil bevestigen.

In dat geval ben je geblokkeerd voor gebruik voor Easy Banking Web en Easy Banking App. Je kan  bellen naar onze helpdesk 02 433 40 92 (op werkdagen van 7u tot 22u en op zaterdag van 9u tot 17u) om de kaart terug te deblokkeren.

Graag hadden we nog willen weten welke zaken ervoor zorgen dat de app gebruiksonvriendelijk is?

Alvast bedankt.

 

Met vriendelijke groeten,

LarsD

Reageer