Beantwoord

Bankkaart met eigen foto

  • 8 March 2019
  • 6 reacties
  • 8160 Bekeken

Is dat nog van toepasssing? Want kan het nergens vinden om te beginnen .
icon

Beste antwoord van Anonymous 8 March 2019, 14:05

Bekijk origineel

6 reacties

Hey @Mandy,

Dit is inderdaad al een tijdje niet meer mogelijk!

Groetjes,
Lieze

Hey @Mandy,

Dit is inderdaad al een tijdje niet meer mogelijk!

Groetjes,
Lieze

Dat is zeer jammer! Ik vond het niet alleen super leuk om altijd de foto van mijn dochtertje te zien, maar ook handig om de verschillende kaarten van mekaar te onderscheiden. En door regelmatig een nieuwe fotokaart aan te vragen, bleef mijn kaartnummeer ook behouden, handig als je die gememoriseerd hebt. Vreemd dat ze deze vorm van personalisatie afschaffen, terwijl je tegenwoordig zelfs het display van de terminals in de Fortis-kantoren kan personaliseren. 

Reputatie 7

@Vinnie ,

 

Wat je kaartnummer betreft, heb ik alvast goed nieuws. Behalve in zeer uitzonderlijke situaties, verandert dat enkel wanneer je je kaart kwijtraakt en ze laat blokkeren.

Als je debetkaart vervangen moet worden omdat ze komt te vervallen of omdat ze defect is, dan blijft het kaartnummer hetzelfde.

Bijzonder jammer en ook onbegrijpelijk. Weg met het warme, familiale imago dat de bank kon uitstralen. 
Onbegrijpelijk omdat (onze) kinderen liever een rekening openen waar ze wel een foto kunnen kiezen: KBC, Belfius, … BNP Paribas: zo jagen jullie potentiële klanten weg in plaats van ze te verleiden… Wie heeft dat in godsnaam beslist?   Geef het a.u.b. door aan de leidinggevenden!

Reputatie 7

Hallo @Sus evers 

De fotokaarten werden geschrapt, onder andere om inbreuken op auteursrechten te voorkomen. Er zijn momenteel jammer genoeg geen plannen om ze terug te brengen.

Je kunt een gepersonaliseerde sticker op de bankkaart kleven.

Reageer