Beantwoord

Bankkaart niet aangekomen

  • 30 April 2020
  • 10 reacties
  • 2089 Bekeken

  • Ontdekker - Niveau 1
  • 2 reacties

Beste

Ik heb een nieuwe bankkaart gevraagd. Ik heb de geheime code gekregen in de brievenbus, maar mijn bankkaart zat er niet bij. Wat moet ik nu doen? Alvast bedankt.

 

Vriendelijke groeten

Izabella

icon

Beste antwoord van YannickB 4 May 2020, 12:10

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7

Hallo Izabella,

Uit veiligheid worden kaarten en pincodes nooit samen opgestuurd. Ze komen meestal met een dag of twee verschil aan.

Beste,

Mijn pincode kreeg ik in maart en sindsdien heb ik mijn kaart nog steeds niet  gekregen. Alvast bedankt.

 

Vriendelijke groeten

Izabella 

 

Reputatie 4
Badge +4

dag @Iza :wave:

Groot kans dat het verloren is geraakt bij de postbedeling. Ik raad je aan om zaterdag (morgen feest van de arbeid) contact op te nemen met de medewerkers. Als je nog toegang hebt op je Easy Banking App kan je gemakkelijk met hun in contact komen door eerst aan te melden op de app en vervolgens onderaan op contacteer ons te drukken en dan op bel ons. 

Als je geen toegang meer hebt op de app, kan je vanaf 09u00 contact opnemen op het nummer 02 762 60 00. 

Succes! :thumbsup:

 

Reputatie 6
Badge +3

Ik begrijp niet dat Iza bijna 2 maanden gewacht heeft om dat te melden, als ik na een aantal dagen mijn betaalkaart niet zou ontvangen dan zou ik al contact opgenomen hebben met de bank en zeker geen 2 maanden wachten.

Beste,

Nu zijn alle banken gesloten en weet ik niet wanneer ik die kan krijgen. Ik had al 1 bankkaart en daarom vroeg ik nog 1. Die ene kaart stond niet op mijn naam en ik ben die  kwijt geraakt, maar ik heb hem wel op stop gezet.  Nu heb ik wel geen bankkaart. Ik weet niet wat ik nu moet doen. Alvast bedankt.

 

Vriendelijke groeten

Izabella 

Reputatie 7

@Iza 

Je kan een kaart aanvragen door ons even te bellen op 02 762 60 00. Het is wel niet de bedoeling dat je een kaart op naam van iemand anders gebruikt, ook al heeft die persoon volmacht en is de kaart gekoppeld aan jouw rekening.

Een debetkaart en de bijhorende pincode zijn strikt persoonlijk en mogen niet uitgeleend worden, want ze geven toegang tot alles wat de kaarthouder bij ons heeft en tot al diens persoonlijke gegevens.

Hallo

Onlangs had ik mijn bankkaart laten blokkeren. Het is al een week geleden maar mijn nieuwe kaart heb ik nog niet ontvangen. Moet ik nog lang wachten? 

Temirhan Bekir

Reputatie 6
Badge +3

Hallo

Onlangs had ik mijn bankkaart laten blokkeren. Het is al een week geleden maar mijn nieuwe kaart heb ik nog niet ontvangen. Moet ik nog lang wachten? 

Temirhan Bekir

Heb je al contact opgenomen met bank? Zo neen, doet dat zo vlug mogelijk.

Bedoeld u mijn lokaal bank? Of de hoofdkantoor te Brussel?

Reputatie 6
Badge +3

Ofwel afspraak maken met uw eigen kantoor ofwel bellen naar Easy Bank Center nr 02/762 60 00.

Reageer