Beantwoord

Bankkaart ontvangen

  • 8 July 2020
  • 2 reacties
  • 492 Bekeken

Hallo,

Ik ben vorige week Vrijdag op kantoor langs geweest om een nieuwe rekening te laten openen, aangezien ik vroeger klant was maar ze vonden mijn oude rekening niet meer moest mijn e-id ingelezen worden voor mijn huidig adres en een nieuwe rekening aangemaakt worden.

Ik heb toen een blad meegekregen met een code op en ik moest een 0800 nummer met computerstem bellen om mijn pincode te kiezen en dan gingen ze aan de slag met mijn kaart, ik heb dat ook meteen vorige Vrijdag middag gedaan.

Zou ik deze kaart nog in de brievenbus kunnen verwachten voor dit weekend ?

Ik vond niets terug over hoe lang dit duurt, op het blad stond enkel dat als ik niet bel om mijn pincode te kiezen dat ik dan tegen 10/7 een automatisch gekozen code in de bus zou krijgen maar ik heb dus al op Vrijdag gebeld en mijn pin gekozen.

 

Mvg

 

icon

Beste antwoord van Karen 9 July 2020, 12:10

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 5
Badge

Dag KevinV, 

Wanneer je zelf de pincode telefonisch aangemaakt heb, mag je nog rekenen op een 5-tal bankwerkdagen vooraleer de kaart bij je aankomt. 

Wanneer je de code dus vorige vrijdag hebt aangemaakt, zal de kaart nog deze week aankomen. 

Toch wil ik er bij vermelden dat wij jammer genoeg geen invloed hebben op eventuele vertragingen met de post. 

Fijne dag verder! 

Reputatie 6
Badge +3

Het is te hopen dat die bankkaart niet verloren gegaan is met de post.

Reageer