Beantwoord

Bannkaart geblokkeerd

  • 11 October 2020
  • 2 reacties
  • 213 Bekeken

Beste, 

Mijn bankkaart is geblokkeerd. Ik heb al gezien dat ik via volgende nr jullie kan bereiken: 02 762 60 00. Vervolgens moet ik allerlei nummers intikken naar gelang mijn vraag. Ik kom altijd op antwoorden die er niets mee te maken heeft of wordt er iets beantwoord en meteen afgelegd. Ik zou graag met iemand in contact willen komen om mijn kaart te deblokkeren. Dit is best dringend.

 

Alvast bedankt.

 

Met vriendelijke groeten, 

Lucy Moerman 

icon

Beste antwoord van Anonymous 13 October 2020, 10:00

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 2

Beste, 

Mijn bankkaart is geblokkeerd. Ik heb al gezien dat ik via volgende nr jullie kan bereiken: 02 762 60 00.

Als uw debetkaart (het grijs-groen ding) geblokkeerd werd dan zit er niets anders op dan ofwel vanaf maandagmorgen naar dat nummer te proberen bellen, ofwel maandagmorgen in een open kantoor persoonlijk iemand bij het nekvel te grijpen.

Zoals de meesten reeds ervaren hebben, bellen naar dat nummer, het kan zeer frustrerend zijn, in die zin dat men soms uren aan de lijn moet blijven wachten (wel leuk voor Proximus en/of aanverwanten).

Kortom, en BNP’s notabelen mogen dan wel woest op mij zijn, zich naar een kantoor begeven brengt het minste tijdverlies met zich mee.

Eventueel, indien u EA zou hebben geïnstalleerd op een Androide- of IOS-apparaat, kan u de app openen via de 5-cijferige code. En vanuit de app kan men dan via een telefonische sluikweg de notabelen bereiken. Zie onderaan het vierkantje met een staartje links onder.

 

Hey @Krisje ,

Momenteel kan niemand zo bij het kantoor terecht. Alles verloopt op afspraak.

Bij de blokkade zou het rechtstreekse nummer van de helpdesk vermeld staan, zodat je geen keuze vooraf meer moet maken. Je kan de helpdesk contacteren op 02 762 60 00 als je geen toegang krijgt tot de app.

Groetjes,

Lieze

Reageer