Beantwoord

bedrag gereserveerd

  • 4 September 2021
  • 3 reacties
  • 1921 Bekeken

Heb deze week al 2x een bedrag gereserveerd zien staan op men app. Als ik home banking op de pc open doe is het daar niet zichtbaar, ik heb dan ook 2 verschillende saldo’s . Op de app is het gereserveerd bedrag eraf en op de pc is het een ander saldo. Enkele uren later is het gereserveerde bedrag op de app verdwenen en is men saldo terug verrekend en dan klopt het wel met het bedrag op de pc ? Dit is heel vervelend en hoe valt dit op te lossen 

icon

Beste antwoord van Alexander 5 September 2021, 13:45

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +3

De bank heeft de fout gedaan van enkel op Easy Bank App die aanpassingen door te voeren maar (nog) niet op Easy Bank Web vandaar die verwarring.

De oplossing zou van ook die aanpassingen door te voeren op Easy Bank Web.

In afwachting zou ik je aanraden van voort te gaan op de saldo op Easy Bank App.

 

Die bedragen verschijnen plots en verdwijnen ook vanzelf. 
Het gaat ook eerst van men saldo af en als dit bedrag verdwijnt komt het er terug bij. Want de gereserveerde bedragen is niet van iets wat ik betaald of aangekocht heb. 
gisteren tot 2x toe een bedrag dat plots verschijnt en enkele uren later weer weg. En vandaag ook weer terug. Is heel verwarrend 

Ik dacht hetzelfde voor te hebben maar hier lijkt alles toch in orde.

Blijkbaar werden alle bedragen opgeteld en als 1 totaalbedrag gereserveerd.

Reageer