Heb een betaling gedaan met Mastercard Gold en bedrag stond bij gereserveerd maar nu een week later is bedrag weg en staat het ook niet tussen de lijst van uitgevoerde betalingen.
Beste antwoord van CaroleL
Bekijk origineelHeb een betaling gedaan met Mastercard Gold en bedrag stond bij gereserveerd maar nu een week later is bedrag weg en staat het ook niet tussen de lijst van uitgevoerde betalingen.
Beste antwoord van CaroleL
Bekijk origineelHallo Berths,
Bedankt om ons hiervan op de hoogte te stellen!
Helaas kunnen wij via dit kanaal niet nagaan wat hier is gebeurd.
Dit gebeurt meestal bij betalingen aan bv hotels. Waar het hotel het bedrag vasthoudt om zekerheid te hebben dat u het kunt betalen en zij debiteren de kaart dan pas bij het uit-checken.
Om de oorzaak te kennen in uw situatie, adviseren wij u om even contact op te nemen met Worldline op het nummer 02 205 85 85. Zij informeren u met alle plezier.
Groetjes,
CaroleL
Vragen stellen, je mening delen of anderen helpen? Log nu in of maak hieronder eerst een account aan.
Nog geen profiel op deze Community? Registreer je via deze link. Nadien kan je zelf vragen stellen en antwoorden op berichten van anderen.
Voer je e-mailadres in. Je ontvangt van ons een e-mail met daarin een link om een nieuw wachtwoord te kiezen.