Beantwoord

Betalen Bancontact via smartphone

• 20 augustus 2018
  • 3 reacties
  • 1130 Bekeken

Sinds deze morgen probeer ik te betalen met mijn smartphone door het inscannen van de QR code.
Ik krijg echter steeds de boodschap dat deze dienst een technische update kent. Dit is al echter sinds 9.00 deze morgen en tot op nu.
Weet iemand wanneer deze service terug beschikbaar is.
icon

Beste antwoord van YannickB 28 augustus 2018, 10:06

Dag Renata,
Dank voor je antwoord.
Toestel uit en aanzetten had ik geprobeerd.
Ik heb ook easy Banking app opnieuw geïnstalleerd, maar zonder succes.
Ik heb ondertussen de betaling op een andere manier gedaan.
Ondertussen heb ik ook de app Bancontact geïnstalleerd en zal volgende keer via deze app proberen.
Ik stuur terug bericht indien het weer niet zou lukken.

Dag Gerry,

Ik wou je nog even laten weten dat er toch een probleem langs onze kant blijkt te zijn dat zich bij enkele klanten voordoet.

We werken momenteel volop aan een update voor onze app die de foutmeldingen bij het gebruik van Bancontact via Easy Banking op zal oplossen.

In tussentijd zal de gewone Bancontact-app wel nog werken en ook aanmelden op Easy Banking App & Web blijft mogelijk.

Sorry voor het ongemak!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 4
Badge +4
Hallo Gerry,

Welkom op de community :)

Er werd eerder een bericht gepost over dezelfde melding bij een betaling met de QR code. Probeer je je toestel in en uit te schakelen? Laat je het ons weten of het gelukt is om een betaling uit te voeren?

Momenteel zijn er geen algemene problemen gekend. Ik zal het toch moeten navragen bij onze IT experten. Zodra ik een antwoord heb, breng ik jou op de hoogte.

Omdat je nieuw bent op de community, verwijs ik jou graag naar andere interessante berichten:
- Wedstrijd Easy Banking App - Win een vakantiecheque!
- [Handleiding] Browserreset - Dit kan helpen bij problemen met Easy Banking Web
Dag Renata,
Dank voor je antwoord.
Ondertussen heb ik ook de app Bancontact geïnstalleerd en zal volgende keer via deze app proberen.
Reputatie 5
Dag Renata,
Dank voor je antwoord.

Dag Gerry,

Ik wou je nog even laten weten dat er toch een probleem langs onze kant blijkt te zijn dat zich bij enkele klanten voordoet.

We werken momenteel volop aan een update voor onze app die de foutmeldingen bij het gebruik van Bancontact via Easy Banking op zal oplossen.

In tussentijd zal de gewone Bancontact-app wel nog werken en ook aanmelden op Easy Banking App & Web blijft mogelijk.

Sorry voor het ongemak!

Reageer