Beantwoord

Betalen met Iphone - Payconiq

• 20 december 2017
  • 2 reacties
  • 1118 Bekeken

Handelaar heeft problemen met zijn Bancontact. Heeft nu Payconiq om te betalen ... zou niet gaan voor Bnp Paribas?
Welk alternatief is er? iOS ?
icon

Beste antwoord van Karen 21 december 2017, 10:10

Beste Lajpreet1,

Welkom op de Community!

Je kan met je BNP Paribas Fortis rekening ook gebruik maken van Payconiq. Je koppelt je BNP-rekening aan de applicatie en het betaalde bedrag zal via domiciliëring van je rekening gaan. Meer informatie vind je terug in dit bericht.
laat je even weten of het gelukt is?

Omdat je nieuw bent op de community, wil ik je graag verwijzen naar enkele interessante berichten:
- We leren onze leden graag kennen. Stel jezelf even voor en leer de andere leden op de community kennen.
- Wij brengen je ook graag op de hoogte van nieuwigheden: aanmelden zonder kaartlezer op Easy Banking Web is mogelijk via de Itsme App.

Fijne dag verder!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 4
Badge
Beste Lajpreet1,

Welkom op de Community!

Je kan met je BNP Paribas Fortis rekening ook gebruik maken van Payconiq. Je koppelt je BNP-rekening aan de applicatie en het betaalde bedrag zal via domiciliëring van je rekening gaan. Meer informatie vind je terug in dit bericht.
laat je even weten of het gelukt is?

Omdat je nieuw bent op de community, wil ik je graag verwijzen naar enkele interessante berichten:
- We leren onze leden graag kennen. Stel jezelf even voor en leer de andere leden op de community kennen.
- Wij brengen je ook graag op de hoogte van nieuwigheden: aanmelden zonder kaartlezer op Easy Banking Web is mogelijk via de Itsme App.

Fijne dag verder!
Reputatie 5
Dag Lajpreet1,

Wij hebben niets meer vernomen van jou dus wij hopen dat het gelukt is om je rekening aan Payconiqte koppelen. Aarzel niet om ons te contacteren bij verdere vragen of problemen.

Ik wens je nog fijne feestdagen!

Reageer