Beantwoord

Betaling 2x gebeurd

  • 7 September 2022
  • 1 reactie
  • 163 Bekeken

Ik heb gisteren een aankoop gedaan in een winkel en met bancontact betaald. Nu blijkt dat het bedrag 2x van mijn rekening gehaald is.

Als ik een bericht stuur via Easy banking, krijg ik een standaardmail terug dat ik jullie via een onbeveiligd kanaal contacteer en dat ik een bericht moet sturen via Easy banking!?

Telefonisch of via chat zijn jullie uiteraard ook onbereikbaar.

Hoe kan ik nu mijn geld terugkrijgen?

icon

Beste antwoord van JarneM 7 September 2022, 16:36

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 2

Hallo @Tdc ,

 

Het gaat hier helaas om een algemeen technisch incident.

Onze diensten zijn hier reeds van op de hoogte en werken ook aan een oplossing om een rechtzetting hiervan te kunnen voorzien.

 

Alvast onze excuses voor het ongemak!

 

 

 

Vriendelijke groeten,

JarneM

Reageer