Beantwoord

betaling debetkaart

  • 17 February 2023
  • 1 reactie
  • 69 Bekeken

Vandaag willen betalen met mijn debetkaart (visa debetkaart), kaart geweigerd. Al een jaar bij dezelfde handelaar kunnen betalen met deze kaart en nu ineens niet meer. Ben blijkbaar ook de enige niet. Vandaag nog boodschappen gedaan in andere winkels en daar geen problemen gehad. 

Wat zou dat het probleem kunnen zijn? 

icon

Beste antwoord van CaroleL 20 February 2023, 10:02

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 2

Hallo Syleke,

 

Helaas hebben wij via dit kanaal geen toegang tot uw bancaire gegevens. Wij kunnen dus niet in detail nagaan waar het is misgelopen. Aan de hand van uw omschrijving, lijkt de betaalterminal van de handelaar een storing te hebben.

Indien u graag zekerheid verkrijgt over de weigering van de kaart, neemt u best even telefonisch contact met ons op. U kunt dit heel eenvoduig door volgende stappen te volgen:

> Aanmelden in de app via paswoord of vingerafdruk;

> Kiezen voor ‘Communicatie’ rechtsonder;

> 'Easy Banking Centre'

> Een onderwerp selecteren; in dit geval 'rekeningen en kaarten'

> U krijgt een collega met de juiste expertise aan de lijn.

Of:

> Bellen naar 02/ 762 60 00

> Uw klantnummer ingeven en uw Easy Banking Phone Code

Indien u niet over de Easy Banking Phone Code of Easy Banking App beschikt, kunt u ons ook gewoon contacteren op het nummer 02/ 762 60 00.

 

Groetjes,

CaroleL

Reageer