Beantwoord

Betaling Ethias

• 20 augustus 2019
  • 1 reactie
  • 245 Bekeken

Gelieve te noteren dat het contract Ethias Assistance met Ethias werd opgezegd. Daarom dient te betaling niet meer te gebeuren. De vermelding op Zoomit mag dan ook verwijderd worden. Met dank.
icon

Beste antwoord van YannickB 20 augustus 2019, 11:56

Dag Valere,

Via de Community hebben we geen toegang tot je persoonlijke gegevens bij onze bank, we kunnen langs deze weg dus jammer genoeg niets voor je aanpassen.

Wat je betaling aan Ethias betreft; betaalde je hen via domiciliëring of via een doorlopende opdracht?

In het geval van een domiciliëring is het Ethias die de betaling stop moet zetten. Ik ga ervan uit dat zij dat bij de stopzetting van je contract hebben gedaan. Om zeker te zijn kan je best hen even contacteren.

Gaat het om een doorlopende opdracht, dan kan je die via Easy Banking stopzetten. Dat doe je zo:
  • Meld aan via https://www.bnpparibasfortis.be.
  • Klik bovenaan op Dagelijks bankieren en kies voor Doorlopende opdrachten.
  • Klik op de doorlopende opdracht in kwestie en klik op Verwijderen.
  • Klik tot slot op Bevestigen.
Tot slot de Zoomit-documenten. Ook die worden door Ethias verzonden. Aangezien je geen contract meer met hen hebt, zou er in de toekomst ook geen nieuw document mogen toekomen.

Laat het me gerust weten als je nog vragen hebt.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Dag Valere,

Via de Community hebben we geen toegang tot je persoonlijke gegevens bij onze bank, we kunnen langs deze weg dus jammer genoeg niets voor je aanpassen.

Wat je betaling aan Ethias betreft; betaalde je hen via domiciliëring of via een doorlopende opdracht?

In het geval van een domiciliëring is het Ethias die de betaling stop moet zetten. Ik ga ervan uit dat zij dat bij de stopzetting van je contract hebben gedaan. Om zeker te zijn kan je best hen even contacteren.

Gaat het om een doorlopende opdracht, dan kan je die via Easy Banking stopzetten. Dat doe je zo:
  • Meld aan via https://www.bnpparibasfortis.be.
  • Klik bovenaan op Dagelijks bankieren en kies voor Doorlopende opdrachten.
  • Klik op de doorlopende opdracht in kwestie en klik op Verwijderen.
  • Klik tot slot op Bevestigen.
Tot slot de Zoomit-documenten. Ook die worden door Ethias verzonden. Aangezien je geen contract meer met hen hebt, zou er in de toekomst ook geen nieuw document mogen toekomen.

Laat het me gerust weten als je nog vragen hebt.

Reageer