Beantwoord

betaling geweigerd door kaart

  • 27 August 2021
  • 6 reacties
  • 943 Bekeken

Mijn man wou net betalen bij de bezorger van dominos pizza , maar zijn terminal vermelde ,  geweigerd door kaart , wat wil dit zeggen ? Gisteren in de winkel werkte zijn kaart nog gewoon

icon

Beste antwoord van Leonora 28 August 2021, 12:40

Bekijk origineel

6 reacties

 wat wil dit zeggen ?

Zulks betekent dat ook ‘Dominos pizza’ de Visa Debetkaart niet aanvaard. Waarschijnlijk aanvaarden die geen bancontact, en louter Maestro en/of MasterCard. 

 

Mijn man heeft nog een oudere kaart waar maestro opstaat

Mijn man heeft nog een oudere kaart waar maestro opstaat


Volgens de webstek Domino's zou  ook Bancontact aanvaard worden, dus zou het hoe dan ook moeten gewerkt hebben. Zijn wij zeker dat er hem 6 weken geleden een Visa Debetkaart werd toegezonden, en dat hij die vergeten valideren is? In een dergelijk geval wordt immers, na 6 weken,  de Maestrokaart van de ene dag op de andere gelikwideerd.  

Geen nieuwe kaart toegestuurd gekregen , en onli e deze morgen geprobeerd en werkte ze wel

Geen nieuwe kaart toegestuurd gekregen , en onli e deze morgen geprobeerd en werkte ze wel


Het zal dan waarschijnlijk wel aan Domino’s zelf liggen. Het is trouwens een Nederlandse firma, en in Nederland wordt Bancontact niet eens ondersteund door Domino's NL. Misschien had de bezorger gewoon een Nederlandse en dus verkeerde kaartlezer bij. Of had hij de kaartlezer niet goed ingesteld.

Ik betaalde deze morgen met mijn groene kaart zonder problemen. Een uur later wil ik mijn betaling doen bij een Delhaize  en mijn kaarten worden geweigerd. Ik had gelukkig nog voldoende geld in mijn tas zodat ik mijn betaling kon doen. De rij in Delhaize heeft naruurlijk alles gezien, zodat ik daar met schaamte  stond. Wat is de oorzaak???

Reageer