Beantwoord

Betaling met qr code

  • 1 May 2021
  • 4 reacties
  • 910 Bekeken

Hoe kan ik kiezen el met welke rekening ik betaal wanneer ik via de qr code scan? Ik heb 2 zichtrekeningen maar soms wil ik van de andere rekening betalen. Hoe doe ik dat? 

icon

Beste antwoord van VALUTA 3 May 2021, 00:30

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 3

Hier een antwoord dat al eerder is gegeven op dezelfde kwestie:

Wanneer je in Easy Banking App op het scherm bent waarop je de Bancontact betaling moet ondertekenen, zal je bovenaan een kaartnummer zien staan. Net rechts ervan kan je op Wijzigen drukken om een kaart van een andere rekening te kiezen.

Hopelijk ben je hiermee geholpen.

Beste,

 

Als ik een betaling ontvang via een QR code, in de Easy Banking App. Hoelang duurt het vooraleer het op mijn rekening staat? 

Met vriendelijke groeten 

Kan je ergens ervoor zorgen dat de rekeningnummer (en naam) zichtbaar zijn ipv de kaartnummer? Ik vind het onduidelijk om mn kaartnummers vanbuiten te kennen

Reputatie 7

Kan je ergens ervoor zorgen dat de rekeningnummer (en naam) zichtbaar zijn ipv de kaartnummer? Ik vind het onduidelijk om mn kaartnummers vanbuiten te kennen

Hallo @katrien.vdv 

Op dit moment is het jammer genoeg nog niet mogelijk. Het aanpassen en een beter beheer van de kaarten die bij QR-betalingen gebruikt worden, is wel een functionaliteit die we bekijken,. Ik heb het namens jou alvast nogmaals als suggestie doorgegeven.

 

Wist je dat de Community 5 jaar bestaat? Om dat te vieren lanceerden we een wedstrijd! Doe snel mee en maak kans op een FNAC-waardebon van 25 euro.

Reageer