Beantwoord

betaling microsoft abonnement met Mastercard mislukt

  • 29 August 2022
  • 3 reacties
  • 254 Bekeken

ik krijg van Microsoft de volgende melding nadat het betalingsproces met de kaart en de digipas volledig met succes werd doorlopen en ik terug naar de website van Microsoft wordt gestuurd.

Kies een andere manier om te betalen

Er kon geen autorisatie worden verkregen voor deze aankoop. Kies een andere manier om te betalen of neem contact op met uw betalingsprovider.

PUR-ProcessorDeclined

XLuTWDjZYEuo1Gjx.21.67.5

Mon, 29 Aug 2022 15:59:32 GMT”

icon

Beste antwoord van YannickB 30 August 2022, 08:22

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7

Hallo Rainier,

Kan je volgende dingen even nakijken?

  • Als je een volledig nieuwe mastercard gebruikt: heb je je kaart al volledig geactiveerd door er eenmaal mee te betalen in een fysieke winkel? Pas nadien zal ze online en contactloos werken.
  • Staan er op de site waarop je iets aankoopt of in je browser kaartgegevens bewaard? Zo ja, kan je nakijken of die nog volledig kloppen? Als je kaart vervangen werd door een kaart met hetzelfde kaartnummer, zal je toch de vervaldatum en de CVV-code moeten aanpassen op alle sites en in alle apps waar je kaartgegevens bewaarde.
  • Specifiek voor betalingen in de Microsoft Store. 
    • Controleer de status van je Microsoft-account op mogelijke problemen.
    • Verifieer dat je de Microsoft Store op dezelfde regio hebt ingesteld als wat je in jouw profiel hebt opgegeven. Het is ook mogelijk dat Microsoft enkel betaalmiddelen uit die regio aanvaardt. Gebruik je in dat geval de Store van een ander land, dan kan is het mogelijk dat je niet met een Belgische kaart kan betalen.

Als al het bovenstaande in orde is en je nog steeds niet kan betalen, dan bel je ons Easy Banking Centre best even via Communicatie onderaan in Easy Banking App zodat we je pogingen kunnen controleren.

ik heb vergeefs geprobeerd easy banking centre te bereiken, na een kwartier wachten heb ik het momenteel opgegeven.

Reputatie 4

Hallo, @Rainier,

Heb je ondertussen al een oplossing kunnen vinden?

Reageer