Betaling via app

  • 28 May 2019
  • 6 reacties
  • 1179 Bekeken

Ik wou even infromeren hoe dat betaling via bank online waroom deze vraag . Ik heb en gsm besteld via proximus ma de bedrag dat ze vragen moet ik online betallen ma hoe doe je dat ?

6 reacties

Reputatie 3
Dag @Mocrovdb49,

Op welke manier dien je de betaling te doen? Is dit via een overschrijving, betaling met bankkaart of via een QR-code?

Groetjes,

Anouk
Hey @Mocrovdb49 ,

Kan je ons wat meer informatie bezorgen?

Groetjes,
Lieze

Waarom kan ik mijn orange factuur niet betalen via de app. Steeds melding technisch probleem (is al maanden)

Reputatie 7

@Son 

Gaat het om een betaling via QR-code (Bancontact)?

Er is inderdaad al een tijdje een probleem met onze app waardoor dit type betalingen niet voor iedereen werkt. Mijn oprechte excuses voor het ongemak.

We werken aan een update, maar voorlopig raad ik je aan om de Payconiq by Bancontact app te gebruiken om betalingen via QR uit te voeren.

Neen ik open de orange app om mijn rekening te betalen dàn wordt keer doorgegeven naar de Fortis app om te bevestigen en daar komt telkens technisch probleem 

 

Reputatie 7

@Son Dat gaat ook via dezelfde Bancontact-functie verlopen. Als je Payconiq by Bancontact installeert, dan zal je gsm je de keuze geven om de betaling uit te voeren via Payconiq by Bancontact of via Easy Banking.

Reageer