Beantwoord

blokkade kaart

  • 25 May 2021
  • 3 reacties
  • 275 Bekeken

goede morgen

 

wou gisteren mijn mama helpen ( irene adams) met overzicht  uitreksels omdat mijn papa dit normaal doet maar niet in de mogelijkheid was..

ik heb dit gedaan met easybanking  maar had er geen erg in dat dit met profiel van mijn man was..

( vermoed dat dit de reden was waarom kaart geblokkeerd werd na meerdere pogingen…

 

pincode was wel correct maar e handtekening niet alhoewel ik die gebruikte die ik kreeg na inloggen met kaartlezer nadat ik pin code had gebruikt.. snapte het eerst niet maar daarna dacht ik dat komt 

toch niet omdat ik met profiel  van onszelf er opzat… 

kreeg foutmelding  m1 - deze kaart werd geblokkeerd… kan iemand deze terug openzetten met oude code aub , mijn mama kan nl geen boodschappen doen  

 

 

 

icon

Beste antwoord van YannickB 25 May 2021, 11:44

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7

Hallo @dillehi 

Ik heb het kaartnummer en adres uit je bericht verwijderd, want dit is een publieke website waarop iedereen mee kan lezen. Persoonlijke en financiële informatie deel je best nooit zomaar online.

Aangezien je per ongeluk probeerde aan te melden met het profiel van jouw man, zal het zijn kaart zijn die geblokkeerd werd, ook al stak je de kaart van je mama in de kaartlezer. De kaart werd alvast enkel geblokkeerd voor online gebruik. In de winkel en aan automaten zal ze dus blijven werken. Jouw man kan zijn kaart terug volledig laten deblokkeren door ons even te bellen via 02 762 60 00. Hij kan bij ons terecht van 7u tot 22u op weekdagen en van 9u tot 17u op zaterdag.

Gisteren werd mijn recente Visa kredietkaart geblokkeerd om dat ik driemaal een verkeerde (mijn vorige) pincode had gebruikt. Hoe los ik dit op?

Bij voorbaat dank. 

Reputatie 4

Hallo, @raoulrottiers,

 

Indien je dus de pin wil deblokkeren dan kan je bellen naar de helpdesk via 02 433 40 92. Je beveiligt dan de lijn op basis van je klantnummer en je persoonlijke Easy Banking Phone code (aan te maken via de instellingen van je profiel op de Easy Banking website).

Of je kan rechtreeks bellen via de Easy Banking app op je telefoon door eerst aan te melden op je profiel, daarna te klikken op “Contact”>”Easy Banking Centre”>”Rekeningen&kaarten.”

Men gaat je wel een nieuwe pin code moeten sturen naar jou want bij een kredietkaart kan de vorige code helaas niet meer opnieuw “geactiveerd” worden.

Verder kan je ook via onze website al een nieuwe pin aanvragen voor de kredietkaart.

Hiervoor hebben we een handleiding gemaakt:

 

Mvg,

LarsD

Reageer