coinbase

  • 27 February 2021
  • 4 reacties
  • 927 Bekeken

Kan niet meer overschrijven naar Coinbase voor cryptomunten waarom staan zij op de zwarte lijst


4 reacties

Hoi! Net hetzelfde meegemaakt. Tot vorige maand lukte dit wel nog. De persoon aan de telefoon kon me ook niet meer info geven dan “dit is niet illegaal, maar mag gewoon niet van Fortis.” (Schrik aan het krijgen Fortis?)

Kan er een duidelijke reden gegeven worden waarom dit niet meer “mag van Fortis” en waarom dit geblokkeerd is? Coinbase is nu niet direct een willekeurige schimmige bitcoin-site; maar een van de grootste op de markt.

 

Mvg

Reputatie 3

Dag Sammy schmit  & jj2021

BNPPF opereert binnen een geregelementeerd kader, en de cryptomunten vallen buiten dit kader. Om die reden worden sommige portalen om crypto te traden geblokkeerd.

 

 

Dag Sammy schmit  & jj2021

BNPPF opereert binnen een geregelementeerd kader, en de cryptomunten vallen buiten dit kader. Om die reden worden sommige portalen om crypto te traden geblokkeerd.

 

 

Heb je ergens een verwijzing naar dit kader, en ook welke portalen geblokkeerd zijn? En waarom worden maar “sommige” portalen geblokkeerd?

Dag Shari V,

 

Kan je mij een verwijzing naar dit kader of iets van informatie doorsturen? Ik kan nergens in de algemene voorwaarden dit terugvinden, en er bestaan ook geen specifieke regels van België of Europa hieromtrent (en ook niet door het overkoepelende AML). Ik heb hier ook al heel de Fortis-website over afgezocht, en kan geen enkele verwijzing terugvinden. Enkel deze Forumberichten, maar ik vermoed dat deze niet direct als officiële info bestemt kan worden.

 

Via telefoon krijg ik ook niet meer info buiten “(geparafraseerd) Fortis vind dit niet leuk”; maar nergens een verwijzing naar info of een verandering van voorwaarden. Ik heb al bevestiging gekregen dat dit niet Illegaal is, dus waar haalt Fortis dan de regel vandaan? En als klant zijnde, moeten wij niet op de hoogte gehouden worden van wijzigingen op dit vlak, zoals dat voor alles de standaardprocedure is? 

 

Graag meer uitleg of een verwijzing naar de regels hieromtrent, zodat ik als klant toch weet wat wel of niet mag van Fortis.

 

Mvg

Reageer