Beantwoord

contacloos betalen

  • 26 April 2020
  • 1 reactie
  • 256 Bekeken

Geachte ,

Ik heb op 03/04 een vraag gesteld over het contactloos betalen met mijn bankkaart en heb daar op 06/04 een antwoord op gekregen dat ik dit via https://www.bnpparibasfortis.be/ zelf kon aanpassen.Ik ben naar de website gegaan en heb jullie stappen gevolgd maar daar merkte ik dat ik normaal gezien al contactloos zou moeten kunnen betalen. Ik heb dit dan eens op niet aktief gezet en opgeslagen en terug geopend en terug veranderd naar betalingen contacloos aktief en opgeslagen. Terug geprobeerd in de winkel en werkt nog steeds niet. Wat moet er nu gebeuren?

icon

Beste antwoord van YannickB 27 April 2020, 08:07

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7

Hallo Luc,

Heb je je debetkaart ook al eens gebruikt voor een gewone betaling met de pincode en chip? Dat is namelijk noodzakelijk om contactloos betalen te activeren.

Een andere mogelijkheid is dat contactloos betalen, kort na de lancering ervan, voor jou gedeactiveerd werd door medewerker van onze bank. In dat geval is er een blokkering actief die je zelf niet kan schrappen. Je kan daarvoor wel telefonisch bij ons terecht via 02 762 60 00.

Reageer