Beantwoord

Contact geblokkeerd kredietkaart

  • 3 maart 2019
  • 1 reactie
  • 498 Bekeken

Beste,
Ik zit in buitenland en mijn kredietkaart is denk ik geblokkeerd. Enig idee waar ik iemand van Fortis kan bereiken op zondag want dit is wel echt niet prettig.
Thanks
icon

Beste antwoord van YannickB 4 maart 2019, 09:46

Dag nlaenen,

Inderdaad allesbehalve prettig als je in het weekend met geblokkeerde kaarten zit. Op zondag zijn wij jammer genoeg gesloten, vandaar dat ik je nu pas kon antwoorden.

Is het de pincode van je kaart die geblokkeerd werd of wordt de kaart nergens meer aanvaard?

In dat tweede geval neem je best contact op met Worldline, de beheerder van Belgische kredietkaarten, via het nummer 02 205 85 85. Indien je kaart geblokkeerd werd door een reservatie of door een vermoeden van fraude, dan kunnen zij dat controleren en je verder uit de nood helpen.

Werd je pin geblokkeerd, dan kan je terecht bij ons Easy Banking Centre via 02 762 60 00. Werk je met onze app, dan kan je ook meteen geïdentificeerd en beveiligd bellen door aan te melden en vervolgens onderaan op 'Contacteer ons' te drukken. Op die manier zal het hele proces versneld worden.

Nadat je pin gereset werd, dien je je kaart wel eenmaal met de juiste pin te gebruiken aan een automaat van onze bank of aan een automaat dat in verbinding staat met ons netwerk. Wanneer je in het buitenland bent ligt dat iets moeilijker, waardoor je mogelijk verschillende automaten zal moeten testen.
Bekijk origineel

Reageren op dit onderwerp is niet mogelijk.

1 reactie

Reputatie 6
Dag nlaenen,

Inderdaad allesbehalve prettig als je in het weekend met geblokkeerde kaarten zit. Op zondag zijn wij jammer genoeg gesloten, vandaar dat ik je nu pas kon antwoorden.

Is het de pincode van je kaart die geblokkeerd werd of wordt de kaart nergens meer aanvaard?

In dat tweede geval neem je best contact op met Worldline, de beheerder van Belgische kredietkaarten, via het nummer 02 205 85 85. Indien je kaart geblokkeerd werd door een reservatie of door een vermoeden van fraude, dan kunnen zij dat controleren en je verder uit de nood helpen.

Werd je pin geblokkeerd, dan kan je terecht bij ons Easy Banking Centre via 02 762 60 00. Werk je met onze app, dan kan je ook meteen geïdentificeerd en beveiligd bellen door aan te melden en vervolgens onderaan op 'Contacteer ons' te drukken. Op die manier zal het hele proces versneld worden.

Nadat je pin gereset werd, dien je je kaart wel eenmaal met de juiste pin te gebruiken aan een automaat van onze bank of aan een automaat dat in verbinding staat met ons netwerk. Wanneer je in het buitenland bent ligt dat iets moeilijker, waardoor je mogelijk verschillende automaten zal moeten testen.