Beantwoord

Contactloos

  • 12 June 2022
  • 1 reactie
  • 47 Bekeken

Ik heb een nieuwe Visa Debetkaart sinds begin 2022, heb deze toegevoegd aan Googla Pay maar het lukt me niet meer hiermee te betalen, ik krijg steeds de melding “kaart geweigerd” aan de  terminal. Na herhaalde contactname met de helpdesk, werd er een nieuwe kaart besteld en het lukt nog steeds niet. Blijkbaar ben ik niet de enige met dit probleem. Ik heb reeds meermaals details van transacties doorgegeven, die onderzocht werden door Bankcards. Zij vonden de oorzaak van het probleem niet. Als personeelslid die zelf klanten moet adviseren, vind ik dit een uiterst vervelend probleem. Is er werkelijk niemand die dit kan oplossen ? NB ik heb al een 5-tal keer de app verwijderd en terug geïnstalleerd en de kaarten toegevoegd. Ik wacht met spanning op jullie antwoord 

icon

Beste antwoord van LarsD 13 June 2022, 10:19

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4

Hallo, @Lieve De Cleen,

Bedankt voor je bericht.

Het is helaas een probleem dat al langer bezig is. Wanneer de kaart wordt geweigerd bij een betaling via Google Pay is dat meestal omdat de handelaar niet werkt met Visa.

Sommige contracten en terminals moeten nog aangepast worden. We weten dat het Axepta netwerk (dat betaalterminals beheert bij heel wat handelszaken) daar momenteel volop mee bezig is. 

Met vriendelijke groeten,

LarsD

 

Reageer