Beantwoord

contactloos betalen

  • 27 March 2021
  • 2 reacties
  • 83 Bekeken

hallo,

ik doe voor mijngrootmoeder  de betalingen via de computer en heb dus mijn eigen kaart. Nu wil zij met haar kaart contactloos betalen en ze merkt dat dit niet lukt. Ik vermoed dat het bij haar niet geactiveerd is (kaart bevat wel de mogelijkheid). Haar kaart staat niet bij mij op het webprogramma, dus ik kan het niet via de computer zelf regelen.

Moet ik daarvoor met haar kaart (en samen met haar) naar de bank of kan ik dat nog op een andere manier oplossen?

groetjes!

icon

Beste antwoord van Anonymous 29 March 2021, 10:03

Bekijk origineel

2 reacties

Hey @Susanne Smets ,

Het zou kunnen dat dit bij haar inderdaad is uitgeschakeld. Heb je de mogelijkheid om met haar en haar kaart aan te melden en zo bij de kaartinstellingen na te kijken of dit juist is ingesteld?

Groetjes,

Lieze

Hoi Lieze,

Ik zal het eens proberen dit weekeinde.

Reageer