Beantwoord

Contactloos betalen met samsung S8 lukt niet

• 26 juli 2019
  • 5 reacties
  • 344 Bekeken

Hallo

Ik heb mijn debetkaart toegevoegd aan mijn bancontact app. Mijn NFC staat aan en de app staat als standaard. Maar als ik probeer te betalen dan krijg ik melding "kaart geweigerd".
Ik heb dan mijn kaart aan google pay gekoppeld, en deze app als standaard gezet en daar heb ik hetzelfde probleem.
Zou er iemand weten wat het probleem zou zijn?
Ik kan nogthans contactloos betalen met de kaart zelf.

mvg

Sandro
icon

Beste antwoord van sandrocgj 27 juli 2019, 08:36

Ik heb gisteren betaald met mijn smartphone.
Dan later op de dag nog eens willen betalen maar dat is dan niet gelukt. Het verschil was het betaalsysteem. Het ene was een nieuwer model het andere een ouder contactloos model. Dus het ligt niet aan de smartphone maar aan het type systeem. Spijtig dat je niet volledig je kaart kan thuis laten door deze oudere contactloze systemen.
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 1
Hey Sandro,
Had je er ook op gelet dat de betaalterminal waar je de betaling wou doen het NFC logo had?
Ja hoor want ik heb dan betaald met mijn kaart, contactloos.
Reputatie 1
En welke versie van Android staat op je gsm?
Ik heb gisteren betaald met mijn smartphone.
Dan later op de dag nog eens willen betalen maar dat is dan niet gelukt. Het verschil was het betaalsysteem. Het ene was een nieuwer model het andere een ouder contactloos model. Dus het ligt niet aan de smartphone maar aan het type systeem. Spijtig dat je niet volledig je kaart kan thuis laten door deze oudere contactloze systemen.
Hey @sandrocgj ,

Bedankt om ons dit te laten weten!
Hopelijk kan je toch vaak met je smartphone betalen.

Groetjes,
Ruth

Reageer