Beantwoord

contactloze kaart werkt niet

  • 14 juli 2020
  • 3 reacties
  • 300 Bekeken

Beste

Sinds ik de contactloze kaart aangevraagd heb, kan ik enkel geld afhalen en particuliere overschrijvingen doen, maar er niet mee betalen in de winkel of online. Kan hier een reden voor zijn?

icon

Beste antwoord van Karen 14 juli 2020, 13:58

Dag Kira, 

Bij de ontvangst van een nieuwe kaart dien je deze eerst te gebruiken bij een betaling met de invoer van pincode. Pas hierna zal de kaart in gebruik genomen worden en kan je er contactloos en online mee betalen. 

Heb je al eens een betaling in een winkel met de pincode uitgevoerd? 

 

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge

Dag Kira, 

Bij de ontvangst van een nieuwe kaart dien je deze eerst te gebruiken bij een betaling met de invoer van pincode. Pas hierna zal de kaart in gebruik genomen worden en kan je er contactloos en online mee betalen. 

Heb je al eens een betaling in een winkel met de pincode uitgevoerd? 

 

Ja maar met de pincode lukt het ook niet. Ik heb dus nog geen betaling in de winkel kunnen uitvoeren

Reputatie 5
Badge

Dag Kira, 

Dan laat je dit best eens nakijken door een medewerker van het Easy Banking Centre. Zo kunnen we de kaart en verrichtingen nakijken. 

Je kan best beveiligd bellen via de Easy Banking App op je GSM. Zo kan de medewerker, indien nodig, de huidige kaart vervangen wegens defect. 

Fijne dag verder! 

Reageer