Beste
Sinds ik de contactloze kaart aangevraagd heb, kan ik enkel geld afhalen en particuliere overschrijvingen doen, maar er niet mee betalen in de winkel of online. Kan hier een reden voor zijn?
Beste antwoord van Karen
Bekijk origineelBeste
Sinds ik de contactloze kaart aangevraagd heb, kan ik enkel geld afhalen en particuliere overschrijvingen doen, maar er niet mee betalen in de winkel of online. Kan hier een reden voor zijn?
Beste antwoord van Karen
Bekijk origineelDag Kira,
Bij de ontvangst van een nieuwe kaart dien je deze eerst te gebruiken bij een betaling met de invoer van pincode. Pas hierna zal de kaart in gebruik genomen worden en kan je er contactloos en online mee betalen.
Heb je al eens een betaling in een winkel met de pincode uitgevoerd?
Ja maar met de pincode lukt het ook niet. Ik heb dus nog geen betaling in de winkel kunnen uitvoeren
Dag Kira,
Dan laat je dit best eens nakijken door een medewerker van het Easy Banking Centre. Zo kunnen we de kaart en verrichtingen nakijken.
Je kan best beveiligd bellen via de Easy Banking App op je GSM. Zo kan de medewerker, indien nodig, de huidige kaart vervangen wegens defect.
Fijne dag verder!
Vragen stellen, je mening delen of anderen helpen? Log nu in of maak hieronder eerst een account aan.
Nog geen profiel op deze Community? Registreer je via deze link. Nadien kan je zelf vragen stellen en antwoorden op berichten van anderen.
Voer je e-mailadres in. Je ontvangt van ons een e-mail met daarin een link om een nieuw wachtwoord te kiezen.