Beantwoord

credit card reservatie

  • 26 June 2021
  • 8 reacties
  • 985 Bekeken

In de log van de verrichtingen van mijn credit card zie ik een item ‘reservaties’.

Kan ik te weten komen door wie en voor wat die reservatie gemaakt is?

icon

Beste antwoord van JadieT 30 June 2021, 15:36

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 4

Hallo, @paul de muyter ,  je wil dus graag meer details kunnen opvragen van de verrichtingen die gebeurd zijn met de kredietkaart.

Je kan dit raadplegen via de Easy Banking App via deze manier:

  • Meld aan in onze app.
  • Druk onderaan op Kaarten.
  • Tik op het nummer van je kredietkaart.
  • Hier zie je je uitgavenlimiet en je beschikbaar krediet. Bij Huidige periode zie je de betalingen die je deze maand met je kredietkaart hebt gedaan. Door te tikken op Vorige periode, zie je je uitgaven van de voorbije maand.
  • Door op een verrichting te tikken, krijg je meer details te zien.

Je kan dit ook raadplegen via onze website:

  • Meld aan via https://www.bnpparibasfortis.be/.
  • Klik bovenaan op Dagelijks bankieren en kies voor Mijn kaarten.
  • Klikop het nummer van je kredietkaart.
  • Hier zie je je uitgavenlimiet en je beschikbaar krediet. Bij Lopende periode zie je de betalingen die je deze maand met je kredietkaart hebt gedaan. Door te tikken op Vorige periode, zie je je uitgaven van de voorbije maand.
  • Door op een verrichting te klikken, krijg je meer details te zien.
Reputatie 1
Badge

Hallo, @paul de muyter ,  je wil dus graag meer details kunnen opvragen van de verrichtingen die gebeurd zijn met de kredietkaart.

Je kan dit raadplegen via de Easy Banking App via deze manier:

  • Meld aan in onze app.
  • Druk onderaan op Kaarten.
  • Tik op het nummer van je kredietkaart.
  • Hier zie je je uitgavenlimiet en je beschikbaar krediet. Bij Huidige periode zie je de betalingen die je deze maand met je kredietkaart hebt gedaan. Door te tikken op Vorige periode, zie je je uitgaven van de voorbije maand.
  • Door op een verrichting te tikken, krijg je meer details te zien.

Je kan dit ook raadplegen via onze website:

  • Meld aan via https://www.bnpparibasfortis.be/.
  • Klik bovenaan op Dagelijks bankieren en kies voor Mijn kaarten.
  • Klikop het nummer van je kredietkaart.
  • Hier zie je je uitgavenlimiet en je beschikbaar krediet. Bij Lopende periode zie je de betalingen die je deze maand met je kredietkaart hebt gedaan. Door te tikken op Vorige periode, zie je je uitgaven van de voorbije maand.
  • Door op een verrichting te klikken, krijg je meer details te zien.

Dat is niet de vraag. De vraag is of je de “reservaties” op je visa kaart kan zien voor ze een verrichting worden. Neen dit kan je dus niet...

Reputatie 1
Badge

In de log van de verrichtingen van mijn credit card zie ik een item ‘reservaties’.

Kan ik te weten komen door wie en voor wat die reservatie gemaakt is?

Nope, kan je niet zien. Je kan wel altijd naar worldline of de bank bellen en zij kunnen die “reservaties” wel inkijken. Ook een tekortkoming zoals zoveel dingen bij deze bank...

Dank u ‘converted’ . 

Lars, is ‘converted’ correct? ik vrees van wel. Welk nummer van de bank kan ik bellen als ik binnen een redlijke tijd antwoord wil krijgen op de vraag voor wie de reservatie bestemd is?

 

 

Reputatie 2

Hallo @paul de muyter ,

 

Je kan hiervoor best even contact opnemen met Atos Worldline, de uitgever van de kredietkaart.

Dit kan op het nummer 02 205 85 85 tijdens de week van 8.30u tot 18u en op zaterdag van 9 tot 17u.

 

 

Vriendelijke groeten,

JarneM

Zoals gevreesd was de reservatie frauduleus….heb nu mijn kaart geblokkeerd. Reservatie staat er nog. Is er een mogelijkheid om te vermijden dat de reservatie alsnog een effectieve uitgave wordt?

Reputatie 3

In de log van de verrichtingen van mijn credit card zie ik een item ‘reservaties’.

Kan ik te weten komen door wie en voor wat die reservatie gemaakt is?

Nope, kan je niet zien. Je kan wel altijd naar worldline of de bank bellen en zij kunnen die “reservaties” wel inkijken. Ook een tekortkoming zoals zoveel dingen bij deze bank...

Je kan dus niet zien welke partij een reservatie op je kredietkaart heeft geboekt? Ik herinner me nog dat ik bij een andere bank in tien jaar geleden ging kijken bij de bankautomaat en daar de naam en stad kon zien van reservaties op mijn kredietkaart.

De online kanalen van BNPPF zijn dus echt niets meer dan elektronische chequeboekjes om overschrijvingen mee te doen.

Reputatie 1

Dag @paul de muyter 

Heeft u reeds contact opgenomen met Atos Worldline? Daar gaan ze dit kunnen nakijken voor je.

Indien het bedrag effectief als verrichting uitgevoerd is, ga je via onderstaande weg de aankoop kunnen betwisten:

  • ga naar de website van mijnkaart.be
  • klik op ‘mijn aankoop betwisten’ (in het middenscherm aan de rechterzijde bij ‘meest gestelde vragen’)
  • Vervolledig het formulier

Dit formulier wordt doorgestuurd naar Atos Worldline om een onderzoek te starten.

Groetjes,

Jadie

Reageer