Beantwoord

cvv

  • 28 October 2022
  • 2 reacties
  • 125 Bekeken

ik heb via facebook probeer ik een betaling uit te voeren met mijn bancontact/visa debit kaart krijg een melding dat de cvv niet klopt en als ik de juiste wil invoeren krijg ik dezelfde foutmelding ik ben zeker dat het die code is maar hoe komt het dat ik die foutmelding krijg

icon

Beste antwoord van Shari V 29 October 2022, 13:59

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 3

Dag @Matthias Pannecoucke 

Vermoedelijk heeft die webshop nog niet de update gedaan om je Bancontact-Visa debetkaart daar te aanvaarden. Probeer eens de betaalmethode met de kredietkaart te doorlopen. 

Pas wel op, heel wat Facebook advertenties zijn fake, check dus zeker via een trustpilot de site na.

Dag @Matthias Pannecoucke 

Vermoedelijk heeft die webshop nog niet de update gedaan om je Bancontact-Visa debetkaart daar te aanvaarden. Probeer eens de betaalmethode met de kredietkaart te doorlopen. 

Pas wel op, heel wat Facebook advertenties zijn fake, check dus zeker via een trustpilot de site na.

in het verleden is het mij al gelukt met de kaart met dezelfde code het probleem is was even de cvv code vergeten maar daarna wist ik het weer en die kaart kon ik ook gebruiken als visa kaart

Reageer