Beantwoord

Debetkaart activeren voor gebruik buiten Europa

  • 26 October 2017
  • 2 reacties
  • 10171 Bekeken

Hallo
Ik ben van plan om 3 tot 6 maanden in Brazilië te reizen. Ik heb een debit maestro kaart en weet dat ik deze voor een beperkte periode kan activeren. Hoe lang is deze periode? Kan ik ze iedere keer opnieuw activeren als de periode verlopen is?
dank
icon

Beste antwoord van Ine 26 January 2018, 12:17

Bekijk origineel

Reageren op dit onderwerp is niet mogelijk.

2 reacties

Reputatie 5

Dag Nancy,

Welkom op de community 🙂!

Voor Brazilië dien je inderdaad je maestrofunctie te laten deblokkeren. Standaard is dit voor een periode van 1 maand. Je kan deze periode indien nodig verlengen.

Je kan de maestro deblokkeren via onze website

Bekijk zeker ook het bericht: 'Op vakantie naar het buitenland? 7 tips om je bankzaken vlot te regelen'.

Hopelijk heb je hiermee voldoende informatie. Ik wens je een prettige reis toe 🙂!

Reputatie 5
Dag Nancy,

Welkom op de community 🙂!

Voor Brazilië dien je inderdaad je maestrofunctie te laten deblokkeren. Standaard is dit voor een periode van 1 maand. Je kan deze periode indien nodig verlengen.

[Edit] Sinds 17/01/2018 kan je je bankkaart zelf deblokkeren voor gebruik buiten Europa via de Easy Banking App. Hoe je dit kan doen kan je lezen in dit bericht.

Verder kan je de maestro deblokkeren via onze website . Indien nodig kan je ook telefonisch op het nummer 02 762 60 00 of via het kantoor je bankkaart laten openstellen.

Bekijk zeker ook het bericht: 'Op vakantie naar het buitenland? 7 tips om je bankzaken vlot te regelen' en de landenfiche van Brazilië.

Hopelijk heb je hiermee voldoende informatie. Ik wens je een prettige reis toe 🙂!

Het is je eerste bericht hier. Ik maak je dan ook graag even wegwijs:

- Gebruik je de Easy Banking App? Zeker handig voor op reis. Wij horen graag je mening over de app en hoe vaak je deze gebruikt in deze poll.
- Wij leren onze leden graag kennen: Stel jezelf even voor.

Kijk gerust eens verder rond op de community!


Dag Nancy,

Naar aanleiding van je vraag laten wij je graag weten dat je sinds 17/01 je bankkaart voor gebruik buiten Europa zelf kan deblokkeren via de Easy Banking App.

Hoe je dit kan doen kan je lezen in dit bericht.

Nog een fijne dag!