Beantwoord

deblokkeren

  • 14 October 2020
  • 1 reactie
  • 572 Bekeken

Hallo. Ja wel dus een medewerker van in de fortis bank hier int stad heeft mijn creditkaart effe laten blokkeren tot alles afbetaalt was en heb ik ook gedaan. Er stond daar een limiet op maar ik kon toch zowiezo niets afhalen en ik zie dat  er bij staat tot 30nov.. maar met daar nu het llaatste te hebben betaald..kan ik nu Wel niets meer afhalen voor mij zelf. Ik dacht dat die gedeblokkeerd  ging worden want ja das wel nog 2 weken e. Die kan toch sneller gedeblokkerd worden terug of iets anders?  Ik had al is gebeld en dat meisje zei dat er mij  binnende 2dagen een jongen dat mijn dossier heeft mij ging terug bellen mzar....mvg

icon

Beste antwoord van YannickB 14 October 2020, 09:57

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7

Hallo Kevin,

Ik heb via deze site geen zicht op jouw persoonlijke informatie bij onze bank. Ik kan dus jammer genoeg ook niet voor je nakijken in welke mate je kredietkaart geblokkeerd werd en of ze sneller gedeblokkeerd kan worden.

Ik raad je aan om het telefoontje van mijn collega af te wachten, of om ons nogmaals te bellen via Easy Banking App of met behulp van je Easy Banking Phone-code.

Mijn excuses voor het ongemak.

Reageer