Beantwoord

Deblokkeren van bankkaart

• 20 juni 2017
  • 2 reacties
  • 17883 Bekeken

Door 5 x M1 verkeerd code in te brengen is kaart geblokkeerd graag ontgrendelen verblijven momenteel tot 14 sept in buitenland
icon

Beste antwoord van Ine 20 juni 2017, 14:18

Welkom op de community Adrienne!

Vervelend dat je bankkaart geblokkeerd is door verkeerde M1- handtekeningen. Zeker als je in het buitenland verblijft.

Helaas hebben wij via de community geen toegang tot je persoonlijke bankgegevens en kan ik je bankkaart via deze weg niet deblokkeren.

Je kan je bankkaart laten deblokkeren door het Easy Banking Center te contacteren op 02 762 60 00, bereikbaar van 7 uur tot 22 uur op weekdagen en op zaterdag van 9 uur tot 17 uur.

Hopelijk kan je je bankkaart snel terug gebruiken!

Kijk gerust verder rond op de community! Zo kan je bijvoorbeeld deelnemen aan de quizvraag over het gebruik van de bank-en kredietkaart in het buitenland door hier te klikken.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 5
Welkom op de community Adrienne!

Vervelend dat je bankkaart geblokkeerd is door verkeerde M1- handtekeningen. Zeker als je in het buitenland verblijft.

Helaas hebben wij via de community geen toegang tot je persoonlijke bankgegevens en kan ik je bankkaart via deze weg niet deblokkeren.

Je kan je bankkaart laten deblokkeren door het Easy Banking Center te contacteren op 02 762 60 00, bereikbaar van 7 uur tot 22 uur op weekdagen en op zaterdag van 9 uur tot 17 uur.

Hopelijk kan je je bankkaart snel terug gebruiken!

Kijk gerust verder rond op de community! Zo kan je bijvoorbeeld deelnemen aan de quizvraag over het gebruik van de bank-en kredietkaart in het buitenland door hier te klikken.
Hoe kan ik mijn geblokkeerde bankkaart laten deblokkeren op een FEESTDAG ? Het nummer 02 762 60 00 is niet bereikbaar. Ik moet wel kunnen werken aan twee boekhoudingen voor meerdere locaties die WERKEN op feestdagen. Via Cardstop kunnen ze ook niet deblokkeren .... Er moet toch een oplossing mogelijk zijn ?

Reageer