Beantwoord

Defecte Debit kaart

  • 11 April 2021
  • 4 reacties
  • 256 Bekeken

Het plasticfolie  op mijn Debitkaart komt los en heb het moeten verwijderen, omdat de kaart in een betaalautomaat soms blijft hangen, daarom heb ik het volledig verwijderd. Op die plasticfolie staat echter ook mijn Cardnummer, mijn Accountnummer, mijn Clientnummer en de maand en het jaar van de geldigheid van de kaart (ik dacht dat deze gegevens op de eigenlijke kaart zouden gestaan hebben, dat is dus niet zo). Ik heb bijgevolg een nieuwe kaart nodig. Moet ik daarvoor naar mijn gewoon kantoor of kan een Debit kaart ‘on-line’ worden gevraagd? Vermits nu toch in deze Coronaperiode alles ‘on-line’ gebeurt...Voor de meeste “on-line” betalingen heb ik de gegevens nodig van mijn Card, Account en Clientnummer nodig...Het stukje folie dat ik ervan heb getrokken is veilig opgeborgen bij mij thuis, maar de gegevens erop zijn haast onleesbaar...

icon

Beste antwoord van Anonymous 12 April 2021, 10:10

Bekijk origineel

4 reacties

Hey @Tutti Frutti ,

Via de “Contact” functie van je app kan je het Easy Banking Centre contacteren die de kaart voor jou kunnen vervangen.

Als je geen smartphone hebt, kan je dit regelen via 02 762 60 00. Hiervoor is het wel belangrijk om in het bezit te zijn van onze Easy Banking Phone code.

Groetjes,

Lieze

Ik heb gewoon gebeld naar mijn bank, moet geen afspraak maken en alles komt in orde.

Met mijn kaart kan ik al een tijdje niet meer contactloos betalen… is het verstandig om die nog te laten vervangen?? Aangezien er dit jaar zoal een nieuwe kaart komt… Heeft iemand zicht op wanneer de mijne zou komen??

Reputatie 1

Dag @Stevov 

Als je je kaart laat vervangen, en dat mag je zeker doen, dan heb je waarschijnlijk zo’n nieuwe Visa Debetkaart als vervanging.

Als je het contactloos kan missen tot je nieuwe kaart, weet dan dat de kaart sowieso dit jaar toekomt.

We kunnen je helaas niet zeggen - om veiligheidsredenen - wanneer deze worden opgestuurd.

 

Groeten

LienV

Reageer