Beantwoord

Dekking Visa Gold omwille van geannuleerde vlucht.

  • 18 augustus 2020
  • 2 reacties
  • 64 Bekeken

Beste,

we hebben onze vlucht voor 27 juni naar Kreta volledig met de creditcard betaald (nov 19). 

Nu werd deze begin juni door Transavia (vertrek uit Eindhoven) geannuleerd en hebben we na meerdere claims voor een refund nog steeds niets ontvangen. Persoonlijk contact met hen is onmogelijk (reeds 2u in wacht gestaan en via mail en whats app enkel standaard reacties). 

Aangezien we niet gekregen hebben waar we voor betaalden (via de creditcard) lijkt het me toch geen onredelijke vraag of we hiervoor verzekerd zijn?

Ik ga er ook van uit dat er bij een Gold toch uitgebreidere dekking is dan via de classic kaart.

Een kennis uit Nederland die ook via Transavia geboekt heeft kon het zo via haar creditcard terug claimen.

Mvg,

Melanie

 

 

icon

Beste antwoord van LienV 19 augustus 2020, 10:11

Dag Melanie

 

Bedankt voor je bericht!

Je kan hiervoor inderdaad de kaartbeheerder aanspreken (Atos Worldline). Je vindt hier meer informatie over hoe je dat kan doen:

 

https://mijnkaart.be/nl/home/kunnen-we-je-helpen/vraag-en-antwoord/COVID19_NL.html

 

Groeten

 

LienV

Bekijk origineel

2 reacties

Dag Melanie

 

Bedankt voor je bericht!

Je kan hiervoor inderdaad de kaartbeheerder aanspreken (Atos Worldline). Je vindt hier meer informatie over hoe je dat kan doen:

 

https://mijnkaart.be/nl/home/kunnen-we-je-helpen/vraag-en-antwoord/COVID19_NL.html

 

Groeten

 

LienV

Beste Lien,

 

Super 😊! Bedankt voor de info.

 

mvg,

Melanie

Reageer