Beantwoord

easy bankig

  • 6 November 2020
  • 1 reactie
  • 136 Bekeken

Hallo,

sedert minstens één week kan ik niet meer op de easy banking app. Ik krijg telkens de melding dat er een technisch probleem is en dat ik later nog maar eens moet proberen.

Ik contacteerde de helpdesk een eerste maal : er werd aangeraden de app te verwijderen en opnieuw te installeren. Dat heeft niet geholpen.

Ik contacteerde de helpdesk een tweede maal : er werd gezegd dat er een probleem is voor alle klanten met een buitenlands domicilie. De bank weet niet wanneer dit zou opgelost geraken. Elke dag rustig eens proberen, zei men.

Hoe is zoiets mogelijk ? Een bank app moet betrouwbaar zijn voor alles. Graag wat meer informatie, met dank, Bernard.

icon

Beste antwoord van Anonymous 7 November 2020, 13:43

Bekijk origineel

1 reactie

Hey @Bernard Maesschalck ,

Zoals je aangeeft is er helaas inderdaad een bug in de app waardoor klanten met een adres in het buitenland hinder kunnen ondervinden.

De technische dienst is druk in de weer om dit zo snel mogelijk recht te zetten.

Via de computer zou je wel probleemloos moeten kunnen aanmelden.

Mijn excuses voor het ongemak,

Lieze

Reageer