easy banking

  • 2 November 2020
  • 17 reacties
  • 447 Bekeken

Sinds afgelopen week,kan ik geen gebruik maken van easy banking app,krijg steeds melding  storing,gelieve helpdesk te bellen,meerdere malen gebeld,steeds half uur wachten,krijg niemand aan de telefoon ?

Contact opgenomen met fortis kantoor,deze zei me de app te verwijderen en terug te installeren,met ingeven van code,steeds weer dezelfde melding,storing gelieve helpdesk te bellen,uren intussen aan de telefoon gehangen,nog steeds niemand aan de lijn gehad,dit is echt wel rotvervelend nu,duurt al dagen intussen,graag een oplossing z,s.m. 


17 reacties

Reputatie 7

Hallo Rudi,

Het is inderdaad niet prettig dat je al sinds vorige week problemen hebt.

Woon je toevallig in het buitenland?

Hallo Yannick,

 

Woon net over de grens in NL,5 min van Maasmechelen !

Heb dit probleem nooit eerder gehad,krijg  nog steeds zelfde melding op mijn Telefoon alsook op mijn computer,kan zelfs niemand bereiken via tekefoon helpdesk,steeds lange wachttijden aan de telefoon ?

 

Grieten Rudi 

Reputatie 7

Bedankt voor je antwoord, Rudi.

Er is momenteel een storing waardoor klanten die in het buitenland wonen niet aan kunnen melden op Easy Banking. Mijn oprechte excuses daarvoor.

We doen er alles aan om zo snel mogelijk voor een oplossing te zorgen.

Beste Yannick,

Bedankt voor je bericht.

Heb net de app geprobeerd via telefoon en computer,helaas werkt deze nog steeds niet !

Groeten Rudi 

Hey @Rudi2507 ,

Er zouden zich geen problemen mogen ondervinden op de computer.

Kan je ons vertellen welke foutcode je doorkrijgt?

Groetjes,

Lieze

 

Bedankt voor de schermafbeelding! Ik geef deze meteen door ter onderzoek.

Welke melding krijg je op de computer?

Groetjes,

Lieze

Beste,

 

Krijg nog steeds dezelfde melding bij het inloggen op mijn telefoon en tablet ?

 

Fout door een technisch probleem is de app momenteel niet beschikbaar !

 

Is intussen al langer dan een week,wel vervelend.

 

Groeten Rudi 

Reputatie 7

Dag @Rudi2507 

Het probleem voor buitenlandse klanten sleept inderdaad al even aan. Mijn excuses daarvoor. Via dit artikel houden we je alvast op de hoogte. Je vindt er ook enkele mogelijke workarounds in.

Is het wel mogelijk om me te zeggen welke foutmelding er via onze website (via computer, laptop of via de browser van je tablet) verschijnt en om ons daarvan ook een screenshot te bezorgen?

Je bent namelijk de enige die met beide systemen problemen ondervindt. Het is dus mogelijk dat er bij jou iets anders aan de hand is en dat we dit verder moeten laten onderzoeken.

 

 

Hallo Yannick,

Met gewone computer heb ik paar dagen geleden kunnen inloggen.

 

Helaas met tablet en telefoon nog steeds niet,krijg steeds de melding Fout,zie afbeelding wat ik zonet heb doorgestuurd.

 

Groetjes Rudi 

Beste,

 

Kreeg vanmorgen bij het inloggen via easy banking via tablet deze code op mijn scherm !

Zie bijlage foto !

 

Met vriendelijke groet,

 

Rudi Vanhoudt 

 

Beste,

 

Kreeg vanmorgen terug deze melding op tablet en telefoon ( zie bijlage )

Is intussen al 2 weken,hoop uiteraard dat dit zsm opgelost wordt ?

 

Hey @Rudi2507 ,

We werken uiteraard zo snel mogelijk aan een oplossing!

Groetjes,

Lieze

Beste,

 

Sinds vanmorgen kan ik weer inloggen via telefoon op easy banking.

Hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

 

Met vriendelijke groet,

 

Rudi Vanhoudt 

Reputatie 7

Bedankt Rudi!

Reageer