easy banking app

  • 16 augustus 2020
  • 11 reacties
  • 265 Bekeken

Vandaag geraak ik niet op de app. Er was een update deze nacht.  Men vraagt mij naar nummers..Telkens als ik mijn card nr en klant nr invul,  krijg ik melding dat deze beide nummers reeds in gebruik  zijn. Zo geraak ik er niet op....


11 reacties

Reputatie 2

Vandaag geraak ik niet op de app. Er was een update deze nacht.

Werd EA bijgewerkt of het besturingssysteem (IOS)? 

 

 Men vraagt mij naar nummers..Telkens als ik mijn card nr en klant nr invul,  krijg ik melding dat deze beide nummers reeds in gebruik  zijn. Zo geraak ik er niet op....

EA is helaas een zeer onstabieele toepassing geworden. De standaardmanier om eraan te verhelpen zonder het telefoongedoe is:

  • EA verwijderen van de telefoon. Volgens de standaardprocedure ‘verwijderen’ van het besturingssysteem
  • De telefoon afsluiten- niet zomaar  herstarten maar wel degelijk afsluiten, en een twintigtal seconden wachten. Om alle geheugenlekken en programmatische prutserijen eruit te krigen
  • De telefoon aanzetten, dan naar play.google.com navigeren om EA te installeren.

Als dit niet zou helpen zal u helaas toch weer  het telefoongedoe moeten ondergaan.

Terloops, op mijn Samsung J7 werd vannacht noch  EA noch het besturingssysteem (Android 10) bijgewerrkt.

 

Vannacht Niet beschikbaar wegens werken aan app

 Ik werk met apple ios... Ondertussen opgelost.

bedankt voor info.

 

Sinds gisteren. iPhone. BNP app opent niet door technisch probleem. App verwijderd, iPhone uitgezet en na 10 sec herstart. App opnieuw geïnstalleerd zonder succes. Helpdesk gebeld, zouden mij terugbellen…. heb heel dringend de app nodig

iemand kan mij helpen? Alvast bedankt

Reputatie 5

Hey @KRVH ,

Welke foutcode krijg je precies?

En welke versie van iOS heb je?

Groetjes,

Lieze

Technische fout TEC002 of zoiets, kan nu direct niet proberen. Heb kaartlezer niet bij

Reputatie 5

Hey @KRVH ,

Zou je ons meer informatie kunnen geven als je wel de kaartlezer bij je hebt?

Dan kunnen we zo samen zo snel mogelijk een oplossing zoeken.

Groetjes,

Lieze

 

Beste

sinds een uurtje is het probleem opgelost; blijkbaar toch een technische storing bij BNP. (dit vermelden op de website zou veel probeer-en zoekwerk kunnen vermijden)

toch bedankt voor de moeite, het is de inzet die telt

 
Reputatie 5

Hey @KRVH ,

Bedankt voor je feedback.

Ik geef deze door zodat we kunnen bekijken of we in de toekomst een concretere melding kunnen vermelden.

Groetjes,

Lieze

Bij mij is het net hetzelfde. Ik geraak al twee dagen niet meer binnen via de easy banking app, en ik zit nu ook in het buitenland. 

Reputatie 5

Hey @Stevevdb ,

Er is gemeld dat sommige klanten uit het buitenland inderdaad nog hinder ondervinden. De technische dienst lost dit zo snel mogelijk op!

Mijn excuses voor het ongemak.

Lieze

Beste,

 

Wat is het probleem met de app Easy Banking?

Kan die al een paar dagen niet meer gebruiken.

Als ik telefoneer krijg ik nooit een medewerker aan de lijn!!!

Kunnen jullie mij ASAP een antwoordt geven a.u.b.

Anders zie ik mij genoodzaakt over te stappen naar een andere bankinstelling.

Gegevens

Troch Antoine

Reageer