Easy Banking App QR werkt niet met Ogone op Parkeerverbod stad Antwerpen

  • 8 November 2022
  • 3 reacties
  • 138 Bekeken

De laatste tijd merk ik sites waar de QR code scannen met de app niet werkt (op iphone, maar lijkt me niet relevant want het probleem zit eerder in de back end). Dit is o.a. het geval bij http://parkeerverbod.antwerpen.be

 

Worldline meldt dat de betaling niet kan gebeuren en blijft steken op het scherm met een draaiend icoontje (zie bijlage). De pagina keert niet terug naar de site van de verkoper en de annuleer en terugknoppen werken niet. Met een andere bank werkt de QR code wel. Dit is niet de enige site – Belgisch of internationaal – waar ik dit probleem met de app heb. 

 


3 reacties

Reputatie 7

Hallo @erikverd 

Heb je meerdere kaarten bij ons? Zo ja, kan je dan nakijken of de juiste kaart gekozen werd in Easy Banking App? 

Scan de code en kijk op het overzichtscherm na of het kaartnummer bovenaan het scherm effectief de kaart is waarmee je wil betalen. Tik op Wijzigen om een andere kaart te kiezen.

Juiste kaart. Bij sommige sites lukt het wel bij andere niet. Overigens, ik begrijp niet waarom meerdere kaarten een probleem zou geven als al die rekeningen voldoende saldo hebben.

Lijkt me een probleem dat vaker voorkomt en dus in jullie error log files moet terug te vinden zijn. 

Reputatie 7

Bedankt voor je antwoord.

Kan je ons Easy Banking Centre in dat geval bellen via Communicatie onderaan in Easy Banking App? Telefonisch hebben we inderdaad toegang tot jouw pogingen om te betalen en kunnen we in detail voor je onderzoeken wat er aan de hand is.

Reageer