Beantwoord

Fibit verifiëren

  • 2 June 2023
  • 1 reactie
  • 98 Bekeken

Hallo,

 

Ik ben mijn Fitbit opnieuw aan het instellen. Ik wil de BNP kaart in de Wallet toevoegen via mijn smartphone en ik krijg de melding dat ik de kaart moet verifiëren.
Als ik daar op klik kom ik op een scherm “Bel klantenservice”. Dat heb ik gedaan want ik krijg maar één optie “later verifiëren” … en dat wil ik niet, ik wil ze nu verifiëren.
Uiteindelijk iemand aan de lijn gekregen die zei dat ik dat via de website moet doen en ze zei nog “tot zo”. Ik ben ingelogd op de website maar weet totaal niet wat ik nu moet doen … zie geen bericht of geen pagina waar ik dit moet verifiëren. Graag jullie hulp.

 

Groeten,

Kris

icon

Beste antwoord van Julie N 5 June 2023, 11:42

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 2

Hey @kriscoppens , 

 

Bedankt voor jouw bericht. 

 

Je kan hiervoor best even telefonisch contacteren. Zo kunnen wij dit voor jou activeren. 

Contacteer ons via de Easy Banking App

  • Eerst aanmelden
  • Kies onderaan voor ‘communicatie’ 
  • Klik op Easy Banking Center en kies de optie ‘Online Bankieren’

 

Je kan ons ook contacteren op het nummer 02 433 40 92 in combinatie met jouw Easy Banking Phone- code (Een adviseur beveiligd contacteren met de Easy Banking Phone-code | Community BNP Paribas Fortis)

 

Ik hoop dat ik jou hiermee verder help!

 

Groetjes, 

Julie N 

Reageer