Beantwoord

garmin pay

• 29 november 2018
  • 9 reacties
  • 1324 Bekeken

Beste,

ik vroeg mij af of BNPPF ook Garmin Pay in de nabije toekomst gaat activeren?
Ik ben in het bezit van een Garmin horloge en het zou zeer handig zijn om geen portefeuille meer mee te moeten nemen als ik ga sporten.
Daarnaast zal het ook zeer handig zijn om gewoon contactloos te betalen zonder maar ook iets (portefeuille en/of smartphone) boven te moeten halen (horloge zit altijd aan mijn pols :-))

Als jullie een testpersoon nodig hebben... altijd bereid om hier mee te werken.

Groeten,
Martijn
icon

Beste antwoord van YannickB 29 november 2018, 09:21

Dag Martijn,

[UPDATE 23/05/2019]: Goed nieuws! Je kan nu je debet- en kredietkaarten koppelen aan zowel Fitbit Pay als Garmin Pay.

Op dit moment hebben we jammer genoeg geen nieuws over Garmin Pay. Ik geef het alvast wel voor je door als suggestie, want het spreekt vanzelf dat we onze diensten steeds proberen uit te breiden. 😉

Fijne dag nog!
Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 6
Dag Martijn,

[UPDATE 23/05/2019]: Goed nieuws! Je kan nu je debet- en kredietkaarten koppelen aan zowel Fitbit Pay als Garmin Pay.

Op dit moment hebben we jammer genoeg geen nieuws over Garmin Pay. Ik geef het alvast wel voor je door als suggestie, want het spreekt vanzelf dat we onze diensten steeds proberen uit te breiden. 😉

Fijne dag nog!
Hey YannickB,

Heeft BNP Parisbas Fortis hier ondertussen al nieuws rond? In andere landen bestaat deze betalingsmodaliteit al enkele jaren voor zowel debiet- als kredietkaarten.
FYI, de Maestro-kaarten van KBC zijn wel compatibel met Garmin Pay dus voorlopig kan ik enkel mijn KBC- kaart gebruiken.
Reputatie 6
Hey YannickB,

Heeft BNP Parisbas Fortis hier ondertussen al nieuws rond? In andere landen bestaat deze betalingsmodaliteit al enkele jaren voor zowel debiet- als kredietkaarten.
FYI, de Maestro-kaarten van KBC zijn wel compatibel met Garmin Pay dus voorlopig kan ik enkel mijn KBC- kaart gebruiken.

Hallo StefanB,

Ik heb jammer genoeg nog geen nieuws voor je.
KBC heeft het al, hopelijk jullie ook op korte termijn....
Is hier al iets rond ondernomen? Collega's bieden het idd al aan. BNP blijft hier gewoon achter...
Reputatie 4
Badge
Dag Vincent V,

Momenteel hebben wij hier jammer genoeg nog geen nieuws over.

We blijven bekijken hoe we onze diensten in de toekomst nog kunnen verbeteren. Dus mochten wij hierover meer informatie krijgen, dan laten we dit zeker weten!

Fijne dag verder!
Garmin Pay lijkt intussen beschikbaar:
https://www.bnpparibasfortis.be/nl/Dagelijks-bankieren/Ontdek/Bankieren-op-uw-manier/Garmin-Pay?axes4=priv

Op de site van Garmin staat momenteel enkel "Hello bank!" opgenomen als deelnemer aan Garmin Pay:
https://www.garmin.com/nl-BE/garminpay/banks/
Badge
Beste Martijn,

Garmin Pay is sinds vandaag beschikbaar. Op onze kan je alvast meer info vinden en we zetten het ook zo snel mogelijk hier op de Community in de schijnwerpers.
Reputatie 2
Dag @Jan G ,

Inderdaad! Garmin Pay is vandaag gelanceerd, het zou voor BNP Paribas Fortis ook moeten werken! Indien het nu nog niet zichtbaar is op de website van Garmin, zal het de komende dagen zeker aangepast worden.

Groetjes,
Jeroen

Reageer