Beantwoord

Geblokkeerde Kaart

  • 17 October 2021
  • 1 reactie
  • 174 Bekeken

Hallo, toen ik daarnet probeerde in te loggen bleek dat mijn bankkaart geblokkeerd was, ik wou hiervoor de helpdesk contacteren maar die is helaas gesloten. Ik ben niet in contact genomen met name het blokkeren van de kaart, dus ik weet niet precies waarom dit gebeurt is.

Graag wou ik weten of ik hier vandaag nog een oplossing op kon vinden of niet, want ik heb totaal geen toegang tot mijn Fortis account meer nu.

icon

Beste antwoord van JarneM 18 October 2021, 09:37

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 2

Hallo @JensHoogers ,

 

Je kan hiervoor best vandaag contact opnemen met ons Easy Banking Center via het nummer 02 762 60 00 om na te gaan waarom deze blokkering exact zou hebben plaatsgevonden of wat er juist aan de hand is. We zijn nog bereikbaar tot 22 uur.

 

 

Wij hopen jou hiermee reeds van dienst te zijn.

 

 

Vriendelijke groeten,

JarneM

Reageer