Beantwoord

gebruik bankkaart buitenland

  • 27 November 2017
  • 3 reacties
  • 24921 Bekeken

  • Ontdekker - Niveau 1
  • 2 reacties
Hallo,

ik vertrek einde van 't jaar naar Tenerife. Kan ik mijn bankkaart daar gewoon gebruiken of moet ik iets doen?
icon

Beste antwoord van Ine 26 January 2018, 12:05

Bekijk origineel

Reageren op dit onderwerp is niet mogelijk.

3 reacties

Hallo,
je kan je bankkaart gewoon gebruiken in Tenerife! Hiervoor hoef je niks speciaals te doen!
Reputatie 5
Dag Duvel,

Het klopt wat TaliaLeysen zegt! 😉


je kan je bankkaart gewoon gebruiken in Tenerife! Hiervoor hoef je niks speciaals te doen!

Zowel je gewone bankkaart als je kredietkaart kan je onmiddellijk gebruiken in Europa.

Hier vind je meer financiële informatie over Tenerife. Bekijk ook zeker dit bericht met tips voor als je op reis gaat.

Voor de volledigheid even meegeven dat de regeling wel anders is als je buiten Europa zou gaan: je moet dan je gewone bankkaart (je Maestro kaart) laten deblokkeren. Je kan dit aanvragen via je Easy Banking Web, of je kan bellen naar het Easy Banking Centre (op 02 762 60 00 van 7 tot 22u in weekdagen en 9 tot 17u op zaterdag).

Binnenkort kan je zelf via Easy Banking App instellen in welke gebieden je de bankkaarten en kredietkaarten kan gebruiken.

Als je nog vragen hebt, stel ze zeker! 🙂
Alvast een fijne reis, breng de zon maar mee terug ☀️ !
Reputatie 5
Dag Duvel,

Het klopt wat TaliaLeysen zegt! 😉


je kan je bankkaart gewoon gebruiken in Tenerife! Hiervoor hoef je niks speciaals te doen!

Zowel je gewone bankkaart als je kredietkaart kan je onmiddellijk gebruiken in Europa.

Hier vind je meer financiële informatie over Tenerife. Bekijk ook zeker dit bericht met tips voor als je op reis gaat.

Voor de volledigheid even meegeven dat de regeling wel anders is als je buiten Europa zou gaan: je moet dan je gewone bankkaart (je Maestro kaart) laten deblokkeren. Je kan dit aanvragen via je Easy Banking Web, of je kan bellen naar het Easy Banking Centre (op 02 762 60 00 van 7 tot 22u in weekdagen en 9 tot 17u op zaterdag).

Binnenkort kan je zelf via Easy Banking App instellen in welke gebieden je de bankkaarten en kredietkaarten kan gebruiken.

Als je nog vragen hebt, stel ze zeker! 🙂
Alvast een fijne reis, breng de zon maar mee terug ☀️ !


Dag Duvel,

Wij laten je graag weten dat je sinds 17/01 de maestrofunctie voor gebruik van je bankkaart buiten Europa zelf kan deblokkeren via de Easy Banking App.

Hoe je dit kan doen kan je lezen in dit bericht.

Nog een fijne dag!