Beantwoord

Gebruik in winkels en automaten golden mastercard

• 24 augustus 2018
  • 2 reacties
  • 1017 Bekeken

Geachte ,

Welke mogelijkheden bestaan er met een golden mastercard voor betalingen te doen in winkels e.a; in Europa en niet-Europese landen en welke mogelijkheden bestaan er voor geldopname in Europa en niet-Europese landen .
icon

Beste antwoord van Karen 24 augustus 2018, 14:39

Dag Noriem,

Welkom op de community!

Met de Mastercard Gold kan je zowel binnen en buiten Europa geld afhalen en betalen in winkels of online. Dit kan wel een kost met zich meebrengen.

* Geldafhalingen
- binnen de Eurozone: 5 EUR + 1% van het bedrag
- buiten de Eurozone: 5 EUR + 1,60% wisselmarge

* Betaling bij handelaars
- binnen de Eurozone: gratis
- buiten de Eurozone: 1,60% wisselmarge

Daarnaast kan je bij de Mastercard Gold ook gebruik maken van een aantal verzekeringen:
- Verzekering reisannulering (in geval ziekte, ongeval, overlijden of materiële schade)
- Aankoopgarantie (in geval van diefstal en accidentele schade)
- Aankoopgarantie internet (in geval van niet-levering, niet-conforme levering en gebrekkige levering)
- Verzekering Card Fraude (in geval van verlies of diefstal van de kredietkaart)

Meer informatie vind je op de website van BNP Paribas Fortis.

Op de website van Mastercard kan je ook opzoeken waar je geld kan afhalen met deze kaart.

Hopelijk heb je hiermee voldoende info!

Omdat je nieuw bent op de community, wil ik je graag wijzen op enkele interessante berichten:
- Wij leren onze nieuwe leden graag kennen. Stel jezelf even voor!
- Aanmelden zonder kaartlezer op Easy Banking Web kan met de Itsme App.

Fijn weekend!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 4
Badge
Dag Noriem,

Welkom op de community!

Met de Mastercard Gold kan je zowel binnen en buiten Europa geld afhalen en betalen in winkels of online. Dit kan wel een kost met zich meebrengen.

* Geldafhalingen
- binnen de Eurozone: 5 EUR + 1% van het bedrag
- buiten de Eurozone: 5 EUR + 1,60% wisselmarge

* Betaling bij handelaars
- binnen de Eurozone: gratis
- buiten de Eurozone: 1,60% wisselmarge

Daarnaast kan je bij de Mastercard Gold ook gebruik maken van een aantal verzekeringen:
- Verzekering reisannulering (in geval ziekte, ongeval, overlijden of materiële schade)
- Aankoopgarantie (in geval van diefstal en accidentele schade)
- Aankoopgarantie internet (in geval van niet-levering, niet-conforme levering en gebrekkige levering)
- Verzekering Card Fraude (in geval van verlies of diefstal van de kredietkaart)

Meer informatie vind je op de website van BNP Paribas Fortis.

Op de website van Mastercard kan je ook opzoeken waar je geld kan afhalen met deze kaart.

Hopelijk heb je hiermee voldoende info!

Omdat je nieuw bent op de community, wil ik je graag wijzen op enkele interessante berichten:
- Wij leren onze nieuwe leden graag kennen. Stel jezelf even voor!
- Aanmelden zonder kaartlezer op Easy Banking Web kan met de Itsme App.

Fijn weekend!
Stel jezelf even voor :

Mijn computernaam is " Noriem " .
Ik ben gepensioneerd ex. ASLK'er en Fortis .
Ben nog steeds in veel dingen geïnteresseerd .
Hopelijk kan ik het BNP Paribas " Community " in de toekomst goed gebruiken voor diversen en kan ikzelf ook meewerken aan diversen . !!!

Mvg

Noriem

Reageer